یوآخیم لو: صعود از گروه مرگ با ۹ امتیاز کار آسانی نبود

تیم ملی فوتبال آلمان در سومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۲ و در گروه دوم این رقابت ها، یکشنبه شب با نتیجه ۲ بر ۱ دانمارک را شکست داده و با ۹امتیاز کامل، راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

به گزارش ایرنا،’یوآخیم لو’ پس از کسب سومین سه امتیاز شیرین،گفت: ما فاتح گروهی شدیم که به گروه مرگ معروف شده بود، البته ما می بایست بعد از گل اول در دقیقه ۱۹ بازی بلافاصله دومین گل را نیز به ثمر رسانده کار را تمام می کردیم اما اینگونه نشد و بعد از دریافت یک گل تا کسب پیروزی، لحظات سخت و نفس گیری را پشت سرگذاشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان،افزود: تقریبا نیمی از مسابقات به پایان رسیده و ما سه دیدار بسیار سخت را پشت سر گذاشته ایم اما از این به بعد تازه مرحله مهم و حساس بازیها آغاز می شود.

یوآخیم لو درباره دیدار تیمش با یونان در مرحله یک چهارم نهایی،گفت: دیدار در برابر یونان کاملا متفاوت خواهد بود،یونان تیمی بود که در سه شانس خود سه بار موفق به گلزنی شده است.

سرمربی تیم مل فوتبال آلمان همچنین تاکید کرد که در بازی های بعدی ما باید در بازی هجومی خود کمی بهتر ظاهر شویم .

‘مورتن اولسن’ سرمربی تیم ملی دانمارک نیز بعد از حذف تیمش در مرحله گروهی، گفت: در مقابل بهترین تیم این دوره از مسابقات بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم آنطوری که می خواستیم به دروازه حریف نزدیک شویم.

وی افزود: در مقابل تیمی مثل آلمان نمی توان فرصت های گلزنی زیادی خلق کرد.

‘لوکاس پودولسکی ‘ زننده گل اول آلمان به تیم دانمارک که یکشنبه شب یکصدمین بازی ملی خود را انجام داد،درمورد این بازی گفت: ما در مقابل تیمی پیروز شدیم که از بازیکنان بسیار جنگنده ای برخوردار بود.

پودولسکی افزود: اینکه توانستم در این بازی گلزنی کنم بسیار زیباست اما آنچه مهم است اینکه ما با سه پیروزی شیرین و کسب امتیازات کامل پا به مرحله بعدی گذاشتیم.

‘فیلیپ لام’ کاپیتان تیم ملی آلمان نیز افزود: همه بازی ها در این دوره از مسابقات سخت و نفس گیر است اما تیم اول گروه مرگ شدیم و با این صدرنشینی نشان دادیم که یکی از بخت های اول تصاحب جام قهرمانی یورو ۲۰۱۲ هستیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان تحت هدایت یوآخیم لو با کسب امتیازات کامل مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ رکورد جدیدی برای خود به ثبت رسانده و به عنوان نخستین تیم در تاریخ جام ملت های اروپا معرفی شدند که با امتیاز کامل از مرحله گروهی به یک چهارم نهایی صعود کرده است.

تیم ملی فوتبال آلمان که سه دیدار مرحله گروهی را در کشور اوکراین برگزار کرده،روز جمعه دیدار یک چهارم نهایی خود را در شهر گدانسک لهستان در مقابل یونان به عنوان تیم دوم گروه اول این مسابقات برگزار خواهد کرد.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۲۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.