یورش صهیونیستها به رام الله/ تیراندازی به سوی فلسطینی ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری معا، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر دیروز به مناطق “الطیره” و “بیتونیا” در غرب رام الله یورش بردند و منازل این مناطق را به محاصره خود درآوردند.

نظامیان اشغالگر با حضور گسترده در مناطق مذکور مانع  حضور رسانه ها و مردم به آن شدند.

منابع آگاه اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی برخی منازل وابسته به حماس را مورد یورش قرار دادند اما گزارش بیشتری مخابره نشده است.

خبر دیگر اینکه در گلوله باران توپخانه شرق خان یونس در جنوب نوار غزه دو فلسطینی زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند: توپخانه رژیم صهیونیستی منطقه “تبت الکرد” در شرق خان یونیس را گلوله باران کردند که در اثر این گلوله باران تعدادی از فلسطینی ها زخمی شدند.

“ادهم ابوسلمیه” سخنگوی اطلاع رسانی اورژانس و امور غیرمترقبه فلسطین گفت: در اثر گلوله باران توپخانه جنوب غزه دو نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر شاهدان عینی گزارش دادند: بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی کشاورزان و زمینهای کشاورزی آنها محصولات فلسطینی ها در آتش سوخت اما این حمله زخمی نداشت.

همچنین لودرهای اسرائیلی یک منزل را در حال احداث دو طبقه متعلق به “حسن النجار” را در شرق خزاعه ویران کردند.

از سوی دیگر گردانهای شهید” ابوعلی مصطفی” شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین مسئولیت درگیری با نظامیان اشغالگر در منطقه “خزاعه” در شرق خان یونس را برعهده گرفت.

در بیانیه این گردانها ضمن تاکید بر ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی آمده است: رزمندگان با سه خمپاره هشتاد میلمتری خودروهای اشغالگران در خزاعه در شرق خان یونس و یک جیپ اسرائیلی را نیز با آرپی جی در همین منطقه هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر گردانهای صلاح الدین شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز مسئولیت حمله با آرپی جی ضد ادوات اشغالگران را برعهده گرفت.

در بیانیه این گردانها آمده است: رزمندگان ما آماده رویارویی با تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه هستند.

این در حالی است که منابع وابسته به رژیم صهیونیستی زخمی شدن دو نظامی این رژیم را در درگیری های گذرگاه بتونیا در غرب رام تایید کردند.

این منابع اعلام کردند: بیش از بیست فلسطینی به سوی یک شکتی اسرائیلی سنگ پرتاب کردند که بر اثر تشدید درگیری ها دو نظامی زخمی شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.