یوسف کرمی از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش ایرنا، ‘یوسف کرمی’ که در گام نخست برابر ‘نیکولاس گارسیا’ دارنده مدال برنز بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن از اسپانیا شکست خورده بود، با راهیابی این تکواندوکار اسپانیایی به دیدار پایانی، شانس حضور در جدول شانس مجدد را به دست آورد.

کرمی در نخستین دیدار خود در جدول شانس مجدد برابر ‘محمد لوتالو’ قهرمان سال ۲۰۱۱ اروپا از بریتانیا قرار گرفت و در پایان با شکست ۱۱ بر ۷ ‘شیاپچانگ’ را ترک کرد.

در وقت اول، نماینده بریتانیا در ثانیه های ابتدایی به امتیاز رسید و با وجود حملاتی که یوسف کرمی انجام داد، ‘محمد لوتالو’ با استفاده از ضربه ‘دولیاچگی’ به امتیاز رسید تا در دو دقیقه نخست به برتری ۵ بر یک برسد.

در وقت دوم، کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران با استفاده از تجربه بالای خود، امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و به برتری ۶ بر ۵ دست یافت.

اما در وقت سوم بازهم شرایط به سود لوتالو تغییر کرد و تکواندوکار میزبان از ضعف کرمی استفاده کرد و با بهره گیری از ضربات سر به برتری رسید.

با این اوصاف یوسف کرمی، دارنده مدال برنز بازی های المپیک ۲۰۰۴ آتن و قهرمان سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۰۳ جهان دست خالی به کار خود پایان داد.

تیم ملی پرامید تکواندو ایران با تنها مدال نقره ‘محمد باقری معتمد’ در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم به کار خود در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن پایان داد تا قهرمان جهان نتواند انتظارات را برآورده کند.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۰۱۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.