یوفا به جان تری اجازه داد جام قهرمانی را بلند کند

به گزارش فوتبال نیوز، مشخص نیست تصمیم فیفا شامل بخشوده شدن یک جلسه محرومیت تری به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار بارسلونا خواهد شد و او خواهد توانست در دیدار پایانی برابر بایرن مونیخ به میدان برود یا نه.

طبق قانون، تری به دلیل اخراج از زمین حتی اجازه نخواهد داشت در ورزشگاه آلیانس آره نا برابر مونیخ روی نیمکت تیم چلسی بنیشند و فقط می تواند بازی را در جایگاه تماشا کند ، آن هم در کنار ‘ رائل میرلس’ ، ‘ رامیرز’ و ‘ برانیسلاو ایووانویچ’ که همگی به دلیل کارت های زردی که گرفته ا ند ، محروم هستند.

در بیانیه یوفا آمده است: اگر چلسی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ را ببرد جان تری اجازه خواهد داشت جام قهرمانی را بلند کند و مدال به گردن بیاویزد.

‘ فرانک لمپارد’ که در غیاب تری بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست گفت اگر چلسی قهرمان شود برایش مهم نیست چه کسی این جام را در دستانش بگیرد و بلند کند.

وی گفت: شخصیت من بسته به بلند کردن جام نیست. من عاشق این هستم که در ترکیب تیم به پیروزی برسم . اگر چنین شد هرکس می تواند جام را بلند کند.

پیش از این و در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ ‘ روی کین’ و ‘ پل اسکولز’ به دلیل محرومیت در دیدار فینال نتوانستند در جشن قهرمانی منچستریونایتد شرکت کنند.

جان تری بعدا از هواداران و بازیکنان چلسی به خاطر خطایی که روی ‘ الکسیس سانچز’ مرتکب شد و به دریافت کارت قرمزانجامید ، پوزش خواست.

کمیته انضباطی یوفا در نشست سی و یکم ماه می درباره مدت محرومیت تری تصمیم خواهد گرفت.

ممکن این این محرومیت تا سوپرجام اروپا در فصل آینده و یا اوایل لیگ قهرمانان فصل بعد و یا رقابت های لیگ اروپا ادامه یابد.

۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۶۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.