یونسی: روحانی اصلاح طلب است

۲۳اردیبهشت،

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با بیان اینکه روحانی حامل تمام ویژگی هایی است که مقام معظم رهبری برای یک رئیس جمهور اصلح عنوان کرده است، گفت: روحانی روش و منش اصلاح طلبانه دارد.

به گزارش ممتازنیوز، علی یونسی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که کاندیداهایی که تا کنون به طور رسمی اعلام کاندیداتوری کرده اند به نظر شما به چه میزان با ملاک هایی که مقام معظم رهبری عنوان کرده است یعنی مردم بودن، ارزشی بودن و پرکار بودن تناسب دارد گفت: من در مورد کاندیداهای دیگر نمی توانیم صحبت کنم چرا که مطالعه ای در مورد آنان نکرده ام اما آقای روحانی را از نزدیک بیش از ۳۰ سال می شناسم و ایشان قطعاً حامل تمام ویژگی هایی است که رهبری فرمودند.

وی افزود: اگر به برنامه و دیدگاه های روحانی توجه کنید آن چه که تاکنون گفته و یا در فرصت های دیگر خواهد گفت متوجه می شوید که ایشان فردی است که همه این امتیازات را دارد.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که  بعضی کاندیداهای جریان اصلاحات می گویند روحانی اصلاح طلب نیست گفت:  آنها حزبی نگاه می کنند اما با توجه به بینش، گفتار و عمل یک فرد می توان فهمید که اصلاح طلب هست یا نیست.

یونسی افزود: اگر روحانی و بنده عضو هیچ حزب اصلاح طلب نیستیم به این معنا نیست که منش و روش اصلاح طلبانه نداریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آقای روحانی در یکی از سخنرانی های خود پیشنهاد دادند که دوربین هایی در محل شعب اخذ رای نصب شود آیا این بدان معنا نیست که ایشان به ساز و کار انتخابات اطمینان ندارد گفت: ما باید از ابزار تازه که اطمینان بخش هم هست استفاده کنیم. چطور برای امنیت ماشین ها و خانه هایمان از این دوربین ها استفاده می کنیم چه اشکال دارد که از ابزارات تازه در انتخابات هم استفاده شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.