یکتا ناصر در برنامه دیشب تلویزیونی «هفت» سکوتش را شکست

۲۸ آبان ،

یکتا ناصر در برنامه دیشب تلویزیونی «هفت» سکوتش را شکست
بازیگر فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» می‌گوید بعد از جشنواره به سبب حساسیت‌هایش در مورد انتخاب نقش حدود ۱۰ ماه بیکار بود. جمعه شب برنامه تلویزیونی «هفت» میزبان یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون بود.

یکتا ناصر در ابتدا با اشاره به روند حضورش در عرصه سینما و تلویزیون گفت: «هر بازیگری آرزویش این است که در فیلم‌های معتبر بازی کند. قطعاً من نیز هر فیلمی که بازی کرده‌ام شاهکار هنری نبوده، اما نیتم این بود از میان انتخاب‌هایی که داشتم بهترین را انتخاب کنم. هرچند گاهی اوقات آدم ناگزیر است برای ماندن در سینما کار کند و نشان دهد که می‌‌تواند.»

او که پارسال در جشنواره فجر برای بازی در فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، در ادامه گفت: «همیشه تلاش کردم انتخاب‌هایم سبب پشیمانی‌ام نشود. این رویه را بعد از دریافت سیمرغ نیز ادامه دادم و همین سبب شد حدود ۱۰ ماه بیکار باشم.»

او در ادامه درباره نوع انتخاب‌هایی که یک بازیگر بعد از دریافت یک جایزه معتبر باید داشته باشد گفت: «مشکل دریافت جایزه این است که بعضی کارگردان‌ها فکر می‌کنند دیگر تنها باید بعضی نقش‌ها را به آن بازیگر پیشنهاد کرد. برای بازی در این فیلم نیز مثل بقیه کار‌هایم انرژی گذاشتم، اما کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه خوب سبب شد بازی من هم دیده شود. بیشترین تاکید من روی فیلمنامه کار است چون فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» فیلمنامه بسیار خوبی داشت و همین فیلمنامه سبب تمایز آثار از یکدیگر می‌شود.»

او ادامه داد: «زمانی که بازی در «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به من پیشنهاد شد احساس کردم این نقش، نقش مکمل خوبی است، چون ریزه کاری‌هایی دارد که می‌شوند روی آن کار کرد. این نقش با وجود سکانس‌های کم اما شخصیت‌پردازی داشت و چندبعدی بود. گریم این نقش بسیار ریزبینانه وهوشمندانه بود و کمک کرد بتوانم به آن کاراک‌تر نزدیک شوم.»

منبع : خبرآنلاین

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.