یکتا ناصر: مقابله با تحریم ها از جنگیدن در میدان جنگ هم دشوارتر است!

یکتا ناصر: مقابله با تحریم ها از جنگیدن در میدان جنگ هم دشوارتر است!

به گزارش شبکه ایران یکتا ناصر بازیگر سینما وتلویزیون  گفت: به عقیده من دیدگاه هم درباره یک فیلم یا مثبت است یا منفی و به نظر من در حال حاضر چه در سینمای دفاع مقدس وچه در ژانر های دیگر مهم ترین اصل واقع بینی و جسارت مدیران سینمایی وهم سینماگران و هنرمندان کم رنگ شده است.
وی که با روابط عمومی جشنواره مقاومت گفتگو می کرد ادامه داد: باید شرایطی برای سینماگران بوجود آید که حرف هایی که از دل فیلم خارج می شود حرف های درست، منطقی و مردمی باشد ولی اگربه شعارگویی و ایده آل پردازی بپردازیم مسائل اجتماعی را به گونه ای مطرح کنیم که به هیچ کس بر نخورد این فیلم ها نه می فروشد، نه فیلم های خوبی است و نه ماندگار می شود.
این بازیگر سینما افزود: خیلی از فیلم ها همچون آژانس شیشه ای در سینمای دفاع مقدس از سال ها پیش هست که هنوز هم حرفی برای گفتن دارند. در حال حاضر در سینما به سمتی می رویم که دیگر به عقیده من اسمش را نمی توان سینما گذاشت چراکه دچار روزمرگی ها و پرداختن تک بعدی به موضوعات مختلف شده است و نبایدها در سینمای امروز موج می زند.
وی، تصریح کرد: گاهی مواقع سینمای دفاع مقدس تبدیل به ابزاری شده است برای بعضی از کسانی که می خواهند این ژانر را به بیراهه ببرند واین ابزاری بودن سینما در هر ژانری قابل قبول نیست.
یکتا ناصر با اشاره به اینکه سینمای دفاع مقدس گاهی تبدیل شده به جایگاهی برای کسانی که می خواهند جلب توجه وخودنمایی کنند گفت: به عقیده من یکی از عللی که امروز مردم کمتر به سینمای دفاع مقدس رجوع می کنند این است که مردم درگیر مسائلی هستند که خود به نوعی جنگ ومقاومت محسوب می شود. همین مقابله با تحریم ها، گرانی ها، تورم و…. به نظر من گاهی وقت ها از جنگیدن در میدان جنگ هم دشوارتر خواهد بود.
این بازیگرسینما همچنین اظهار کرد: در حالی که الان ما خود درگیر تهاجمات مختلف و پنهان هستیم شاید دیدن فیلم های دوران جنگ خوشایند مردم نباشد و به عقیده من آثار و بازماندگان جنگ برای تولید ژانر دفاع مقدس بیشتر و بهتر هستند.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.