یکه‌تازی پیکان در لیگ برتر والیبال/ کاله دست خالی از مشهد بازگشت

۳۰م دیماه ،

DSC_5907.jpg

در مهم‌ترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال؛ پیکان موفق شد با پیروزی برابر شهرداری ارومیه همچنان یکه تاز صدر جدول لیگ برتر بماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، پیکان تهران در خانه میزبان شهرداری ارومیه بود. مصاف بازیکنان نامدار هر دو تیم بویژه امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی در پیکان و سعید معروف پاسور توانای حال حاضر والیبال ایران نوید یک بازی زیبا را به علاقه‌مندان والیبال می‌داد. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵ – ۱۹، ۲۵ – ۲۷ ، ۲۵ – ۲۰ و ۲۵ – ۲۲ به سود شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید.

در جریان این مسابقه علیرضا نادی از ناحیه پای راست آسیب دید و به همین سبب یک ست روی نیمکت نشست اما در ادامه به بازی آمد و موفق شد با سرویس‌های هدفمند خود یک ست را برای ارومیه به ارمغان آورد. عملکرد سعید معروف نیز در نوع خود قابل تحسین بود به طوری که بارها با جای‌خالی انداختن و همچنین تک دفاع خود برای تیم شهرداری امتیاز می‌گرفت. در مقابل نیز امیر حسینی و مهدی بازارگرد دو ستاره بدون چون و چرای این دیدار، با هماهنگی مثال‌زدنی خود بارها سد دفاعی ارومیه را شکستند.

در اواخر ست پایانی این مسابقه امیر حسینی از ناحیه کشاله‌ران پای راست، دچار مصدومیت جدی شد به طوری که نتوانست بازی را ادامه دهد اما از آنجایی که یک بار تعویض شده بود پاسور دوم پیکان اجازه پیدا نکرد تا به جای وی به زمین برود. این در حالی بود که کادر فنی تیم پیکان معتقد بودند این تعویض استثنایی است و از نظر قانون داوری ایرادی ندارد به هر حال امیر حسینی در حالی که لنگ‌لنگان در زمین راه می‌رفت، اعلام کرد که بازی را ادامه می‌دهد و زیر سیل بی‌امان تشویق هواداران پیکان موفق شد تا با ارسال آخرین سرویس مسابقه بازی را به سود پیکان تمام کند.

در دیگر بازی مهم این هفته کاله مهمان میزان خراسان بود. مشهدی‌ها به این برد نیاز داشتند تا همچنان امیدوار باشند به پلی‌آف صعود می‌کنند. در نهایت نیز موفق شدند به این هدف برسند و تیم پرستاره کاله را ۳ بر یک مغلوب کنند. بدین ترتیب شاگردان بهروز عطایی دست خالی از مشهد برگشتند.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال:

پیکان ۳ – شهرداری ارومیه یک (۲۵ – ۱۹ ، ۲۵ – ۲۷ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۵ – ۲۲ )

شهرداری تبریز صفر – سایپا البرز ۳ (۲۳ – ۲۵ ، ۳۱ – ۳۳ ، ۱۸ – ۲۵)

متین ورامین ۳ – جواهری گنبد یک (۲۰ – ۲۵ ، ۲۵ – ۲۱، ۲۵ – ۲۱ ، ۲۵ – ۲۱)

پیشگامان کویر ۲ – باریج اسانس ۳ (۲۱ – ۲۵ ، ۲۵ – ۱۷ ، ۲۵ – ۲۰، ۲۰ – ۲۵ ، ۱۳ – ۱۵)

آلومینیوم المهدی یک – نوین کشاورز ۳ (۲۴ – ۲۶ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۱ – ۲۵ ، ۱۶ – ۲۵)

میزان خراسان ۳ – کاله مازندران یک (۲۵ – ۱۸ ، ۲۸ – ۳۰ ، ۲۵ – ۲۳ ، ۲۵ – ۲۳)

جدول رده‌بندی:

۱- پیکان، ۴۲ امتیاز

۲- متین ورامین، ۳۸ امتیاز

۳- کاله، ۳۵ امتیاز

۴- سایپا، ۳۲ امتیاز

۵- شهرداری ارومیه، ۳۲ امتیاز

۶- میزان خراسان، ۳۱ امتیاز

۷- پیشگامان کویر، ۳۰ امتیاز

۸- باریج اسانس، ۲۴ امتیاز

۹- آلومینیوم المهدی، ۲۲ امتیاز

۱۰- شهرداری تبریز، ۱۷ امتیاز

۱۱- نوین کشاورز، ۱۴ امتیاز

۱۲- جواهری گنبد، ۵ امتیاز

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.