یکی از خوانندگان پرشین خودرو: نبود اعمال قانون از سوی راهور ناجا مقصر آلودگی هوا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

یکی از خوانندگان  نبود اعمال قانون از سوی راهور ناجا مقصر آلودگی هوا

یکی از خوانندگان
نبود اعمال قانون از سوی راهور ناجا مقصر آلودگی هوا

مقصر «اصلی» آلودگی هوا عدم اعمال قانون و سهل انگاری راهنمایی و رانندگی است.

یکی از خوانندگان پرشین خودرو در پیامی برای خبر “فرسوده ها وتاثیر آنها بر آلودگی هوا”، مقصر آلودگی هوای کلان شهر ها به خصوص شهر تهران را پلیس راهور ناجا دانست و این گونه آورد:
مقصر “اصلی” آلودگی هوا عدم اعمال قانون و سهل انگاری راهنمایی و رانندگی است.
پارک دوبله خودروهایی که به راحتی خیابان ها را بند می آورند و موجب کندی تردد و ترافیک می شوند، خیابان هایی در تهران هستند که خودروها ساعت ها و هر روز رسما دوبله پارک می کنند(زیر تابلوی حمل با جرثقیل) اما دریغ از یکبرگ جریمه !!! بعنوان مثال میدان شیخ بهایی تهران ابتدای سئول
خیابان ۱۸ متری مطهری واقع در بلوار فرحزدادی
بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب و هزاران خیابان اصلی و فرعی در تهران
مسافربرهایی که پس از سبز شدن چراغ بلافاصله سر چهار راه اقدام به سوار و پیاده کردن مسافر می کنند و باعث می شوند بیش از نیمی از ظرفیت پشت چراغ قرمز خالی نشده و در نتیجه ازدحام خودروهای روشن جا مانده پشت چراغ همچنان بنزین سوزانده و راهی هوا کنند.
موتورسیکلت هایی که به راحتی در جلوی چشم ماموران چراغ قرمز را رد می کنند و راه را برای خودروهایی که باید بسرعت طی مسیر کرده را با کندی و حتی توقف های ناگهانی سبب می شوند.
آقایان راهنمایی لازم نیست جریمه را گران کنید فقط کافیست به وظیفه خود به هنگام تخلف عمل کرده و اعمال قانون کنید. فعلا در ایران کار پلیس راهور شده جریمه تخلف از سرعت و دیگر تخلفات و به راحتی و به طرز وحشتناکی بسیار بسیار زیاد و بصورت عادت روزمره انجام می گیرد!!
تمام ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده که در خیابان ها تردد نمی کنند بلکه بیشتر یا خوابیده هستند یا بلا استفاده و یا به ندرت استفاده می شوند… اشکال را در مطالبی که در بالا عرض شد پیگیری کنید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.