فیلمهای اکران نوروزی ۹۶ مشخص شدند

شورای صنفی نمایش، پیشنهاد ۱۲ فیلم را برای درخواست اکران در برنامه نوروزی سینماها تایید کرد.

به گزارش ممتاز نیوز، غلامرضا فرجی ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش ـ درباره جزییات جلسه دوشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه این شورا بیان کرد: فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی ۹۶ پیشنهاد خود را ارائه کرده و در جلسه امروز شورا بررسی شدند، ۱۲ عنوان هستند که برای ثبت قرارداد نهایی آن‌ها وجود پروانه نمایش الزامی است.

او گفت: در حال حاضر فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی مشخص است و ۱۲ فیلم دیگری که پیشنهاد آن‌ها ارائه شده شامل «گشت ۲»، «ماجرای نیمروز»، «هاری»، «یک روز بخصوص»، «رگ خواب»، «سه بیگانه»، «زرد»، «بدون تاریخ، بدون امضاء»، «فراری»، «آشوب»، «آباجان» و «کارگر ساده نیازمندیم» می‌شود.

به گفته وی، یک سری فیلم‌ها هم در فهرست ارائه شده بودند که از نظر شورا مباحثی دارند و قابل بررسی برای اکران نوروزی نبودند، با این حال حدود ۲۰ فیلم برای اکران نوروزی درخواست داده بودند که از این بین  ۱۲ فیلم طبق نظر شورا و با حضور نمایندگان صنوف مشخص شدند.

ساعت ۵ عصر

«ساعت پنج عصر» به کارگردانى و تهیه‌کنندگى «مهران مدیری» به جمع گزینه‌های اکران نوروزی پیوست.

فیلمیران پخش این فیلم را برعهده گرفته و قصد دارد فیلم مهران مدیری را در اکران نوروز ۹۶ رونمایی کند . سرمایه گذارى این فیلم بر عهده اول مارکت است.

گفتنی است؛ اولین ساخته بلند سینمایی «مهران مدیری»، در شرایطی آخرین مراحل تدوین را سپری می کند که گروه تلاش داشتند فیلم را به جشنواره برسانند؛ اما طولانی شدن مراحل فنی باعث شد این فیلم به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نرسد.

فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» با بازی سیامک انصاری در نقش اصلی جلوی دوربین محمود کلاری رفت. در این فیلم رسول نجفیان، امیر جعفری، آزاده صمدی نیز به ایفای نقش می ‌پردازند.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.