یک‌سوم انگلیسی‌ها تبلت دارند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رایانه‌های لوحی در سراسر جهان محبوبیت فراوان دارند و این طور که نتایج حاصل از یک مطالعه تازه نشان می‌دهد، یک‌سوم کسانی که در بریتانیا زندگی می‌کنند صاحب یک مدل از رایانه‌های لوحی می باشند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، استفاده از رایانه لوحی در بریتانیا به روشی معمول تبدیل شده و مرکز تحقیقاتی eMarketer بر اساس بررسی تازه خود اعلام کرده است که بیش از یک‌سوم ساکنان بریتانیا معادل ۲۰ میلیون نفر از جمعیت این کشور رایانه لوحی دارند.
 
این آمار بعضی از کاربران شخصی بریتانیایی را نیز شامل می‌شود که به صورت روزانه این ابزار را به کار می‌برند و در مقابل، دیگر اشخاصی که یک دستگاه رایانه لوحی را با اشخاص خانواده به اشتراک می‌گذارند و به صورت گروهی از آن استفاده می‌کنند.
 
این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۱۷ میلادی رایانه لوحی به معمول‌ترین ابزار در بین مردم تبدیل خواهد شد و در آن زمان بیشتر از نیمی از بریتانیایی‌ها رایانه لوحی خواهند داشت.
 
یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب افزایش محبوبیت رایانه‌های لوحی شده است، عرضه مدل‌های مختلف آن با قیمت ارزان محسوب می‌شود. بیشتر کاربران امروزی ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه کم، یک دستگاه رایانه لوحی کارآمد و مفید خریداری کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.