یک بازیگر: بازیگران نباید برای نقش مثبت یا منفی در فیلم‌هایی با دیدگاه سیاسی طرد شوند/پس لرزه‌های بازی در این نقش‌ها خسته‌ام نموده است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

پنجشنبه, ۱۸ آبان ساعت ۰۸:۵۰ سمانه پورمحمد

امیریل ارجمند ضمن ابراز نارضایتی از حواشی نقش هایی که بازیگران بازی می نمایند گفت: از پس لزره هایی که نقشم داشته خسته شده ام بازیگران نباید برای بازی در یک نقش طرد شوند.

امیریل ارجمند

به گزارش تفسیری کافه سینما به نقل ازسینماپرس امیریل ارجمند با بیان این مطلب اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که بازیگر است و باید هم نقش مثبت و هم نقش منفی بازی کند، در غیر این صورت دچار حاشیه می گردد. اینکه بعضی از فیلم ها برای بخشی از سلیقه ها جذابیت نداشته و نگاهی سیاسی به آن می گردد، سببی نمی شود که بازیگر در آن حضور نداشته باشد.

وی با اشاره به فیلم شکارچی شنبه اظهار داشت: به عنوان مثال شکارچی شنبه فیلمی است که در آن از یک نویسنده بسیار خوب و یک کارگردان با تجربه استفاده شده است. شخصیت پردازی در این فیلم به خوبی انجام شده و به راحتی می توان با شخصیت های داستان ارتباط برقرار نمود.

وی تصریح نمود: بازیگر باید در هر نقشی که حضور دارد، همه تلاش خود را داشته باشد تا بتواند مخاطب را جذب نقش مورد نظر کند، این نقش می تواند منفی یا مثبت و یا مخالف یا موافق یک گروه و یا گرایش سیاسی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بازیگران در فیلم های سیاسی معمولاً با حواشی بسیاری همراه است، ابراز داشت: تکذیب نمی کنم که بازی در فیلم هایی مانند «شکارچی شنبه» بی حایشه نمی باشد، اما در این مواقع باید از یک گوش شنید و از گوش دیگر در نمود، چرا که بازیگران به عنوان یک هنرمند آماده افسردگی می باشند به همین سبب نباید چندان گوش به حواشی داد. مهم این است که بازیگر از نقشی که بازی می نماید لذت برده و من از نقش هایی که بازی می نمایم رضایت دارم.

ارجمند در پایان گفت: به عنوان یک بازیگر هرچند سعی می نماید به حواشی اهمیت ندهم، اما از پس لرزه های انتخاب یک نقش خسته شده ام.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.