یک بازیگر پیشکسوت: تا الان فسادی را در سینما ندیدم و به هیچ وجه تعریف آن را نمی‌دانم/ کسانی که حرف‌های سلحشور را تایید می‌کنند در وهله اول خودشان را زیر سوال می‌برند

زهره حمیدی درباره سخنان برخی از هنرمندان درباره وجود فساد در سینما گفت: پس از ۲۲ سال حضور فعالانه در عرصه بازیگری شاهد هیچگونه فسادی در جریان سینمای کشور نبوده‌ام.

به گزارشممتازنیوز، زهره حمیدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پاسخ به سخنان اخیر برخی از بازیگران و کارگردانان درباره وجود فساد در سینمای ایران گفت: من کاری به شخص سلحشور و کسانی که این جمله‌ها و گفته‌ها را مبنی بر فساد سینما و زنان فعال آن مطرح می‌کنند، ندارم.

وی افزود: شیوع این جمله که فساد در سینمای ایران وجود دارد، برای من قابل درک نیست.

حمیدی با اشاره به حضور فعال ۲۲ ساله‌اش در عرصه بازیگری افزود: ۲۲ سال از حضور من در عرصه بازیگری می‌گذرد و شاید یکی از فعالترین بازیگران سینما و تلویزیون باشم، اما تا الان فسادی را در سینما ندیدم و به هیچ وجه تعریف آن را نمی‌دانم.

این پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی ادامه دارد: معتقدم سینما قصد فاسد کردن کسی را ندارد و روابط بچه‌های سینما و به طور کلی بازیگری همه دوستانه بوده و ما همگی در کنار هم یک خانواده هستیم.

وی با اشاره به پاسخ مثبت برخی از همکارانش به گفتگو‌های سلحشور، ابراز داشت: معتقدم کسانی که این حرف‌ها را تایید می‌کنند در وهله اول خودشان را زیر سوال می‌برند، به این دلیل که اگر سینما وضع خوبی ندارد؛ من از آنها سوال می‌کنم پس در این حرفه چکار می‌کنند؟

وی اظهارداشت: من با همه کارگردانان، فیلمبرداران و دیگر آقایان این حرفه کارکردم و همه آنها جای برادر من هستند و من هم جای مادر و خواهر بسیاری از آنها هستم و زمانی که این جملات را می‌شنوم بسیار ناراحت می‌شوم.

حمیدی افزود: نمی‌دانم کسانی که این جملات را می‌گویند فساد را در چه چیزی دیده اند و منظورشان و تعریف آنها از بیان جملاتی این چنینی چه چیز است.

وی ادامه داد: در همه جامعه و در هر کاری مرد و زن در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند و با هم گفتگو می‌کنند و گاهی در شادی و غم یکدیگر شریک می‌شوند آیا این کار معنای بدی دارد؟

وی خاطرنشان کرد:‌ در جامعه، رفتارهایی وجود دارد و برداشت از آنها، متفاوت است و من بازهم سوال می‌کنم که بیان جملاتی این طور توهین آمیز، از روی چه استدلالی است؟
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.