یک دوسیم‌کارته هوشمند ولی ارزان!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سونی با Xperia M، سعی کرده یک اسمارت فون مناسب را با قیمتی بسیار پایین در اختیار عموم قرار دهد تا اشخاص بیشتری بتوانند لذت کار کردن با یک گوشی هوشمند اندرویدی را تجربه کنند؛ آن‌هم یک اندرویدی دوسیم‌کارته جمع‌و‌جور که بالای صفحه نمایش‌اش نوشته باشد: سونی! 
 
 
دوسیم‌کارته ۱۱۵ گرمی جدید سونی، یک پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون یک گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی ۳۰۵ Adreno، یک گیگ رم و ۴ گیگ حافظه داخلی با قابلیت ارتقا با کارت میکرو SD، پشتیبانی از نسل سوم شبکه‌های تلفن‌همراه (قابل توجه آنهایی که دنبال یک دوسیم‌کارته برای رایتلی شدن بودند)، NFC، GPS و طبعا بلوتوث را در خود جای داده است. صفحه نمایش ۴اینچی لمسی خازنی اکسپریا ام، باوجود TFT بودنش و تراکم پیکسلی ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ، تصویر قابل‌قبولی را ارایه می‌کند. از سرعت و پردازش دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک این اسمارت فون ارزانقیمت، باید توقع متناسبی داشته باشید. با یک فلاش LED هم می‌توانید کمی نور به سوژه خود بتابانید.
 
لازم است، تاکید کنیم که اکسپریا ام با اندروید ۲.۴ بسیار جفت و جور است و رابط کاربری بخش‌های دوسیم‌کارته آن، از تمامی رابط‌های کاربری اندرویدی و غیراندرویدی دوسیم‌کارته‌ای که تستر گجت‌های «شهروند» آنها را تجربه کرده منطقی‌تر، خوش‌دست‌تر و در عین حال ساده‌تر است. اگر با باتری ۱۷۵۰میلی‌آمپری اکسپریا ام کارتان راه می‌افتد، ما این دوسیم‌کارته خوش‌دست ۶۰۰ ‌هزارتومانی سونی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد، ولی اگر می‌خواهید یکی از دو سیم‌کارت‌تان، رایتل باشد یا بسیار درحال مکالمه و اس‌ام‌اس بازی میباشید به سراغ دوسیم کارته‌هایی که باتری با ظرفیت‌تری دارند مثل ال‌جی پی۷ بروید. «شهروند»، آن را هم تست کرده. با وجود ظرفیت کم، باتری ۲۴۶۰ میلی‌آمپری‌اش لنگتان نخواهد گذاشت.  ولی اگر این ۱۷۵۰ میلی‌آمپر برایتان کافی است، اکسپریا ام خوش‌دست را انتخاب کنید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.