یک روز بعد از گفت و گو با رسول خادم/ محمد بنا : با مسئولان فعلی فدراسیون کار نمی کنم/ مربی دوست داشتنی کشتی ساز جدایی زد / اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام جهانی ۲۰۲۴ در اسفند ماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود . برنامه های تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی آغاز شده و آزادکاران اولین اردوی آماده سازی خود بعد از بازیهای المپیک ۲۰۱۲ – لندن را از ابتدای هفته جاری در خانه کشتی تهران شروع کرده و زیر نظر رسول خادم و کادر فنی تیم ملی تمرین می کنند . تمرینات کشتی و مرور فن آزادکاران نیز در سالن توفیق و خانه کشتی برگزار می شود . باتوجه به اینکه طی ۵ ، ۴ سال اخیر و از روزی که محمد بنا سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را برعهده گرفته ، همیشه فرنگی کاران برنامه های منظمی برای آماده سازی داشته و حتی زودتر و بیشتر از آزادکاران تمرینات اردویی خود را شروع و ادامه می دادند ، اما برخلاف سالهای اخیر و بعد از بازیهای المپیک لندن ( که شاگردان محمد بنا برای اولین بار در طول تاریخ کشتی ایران موفقبه کسب سه مدال شدند ) تا به امروز ، هنوز فرنگی کاران هیچ اقدامی برای شروع تمرینات خود انجام نداده اند ! گویا بلاتکلیفی فدراسیون کشتی باعث شده تا محمد بنا تمایلی برای شروع برنامه های شاگردانش نداشته باشد ! میزبانی کشورمان در مسابقات جام جهانی باعث شده تا جامعه کشتی بیش ازقبل نگران نتایج نمایندگان کشتی ایران در این رقابتها باشند . همین موضوع باعث شده تا تاخیر در شروع برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی برنگرانی علاقمندان افزوده و خواستار شروع تمرینات این تیم شوند . در همین رابطه مطلع شدیم که جلسه ای با حضور رسول خادم مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی فدراسیون کشتی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در خانه کشتی تهران برگزار شده و پیرامون مسائل مختلف ، بحث و تبادل نظر شده است . طرفین مسائل و نقطه نظرات خود را مطرح کرده و راههای مختلف ادامه همکاری برای اعتلا و سربلندی بیشتر ورزش اول کشور را مورد بررسی قرار دادند ولی محمد بنا پاسخ قطعی و نهایی برای شروع برنامه هایش را به مدیر تیمهای ملی نداده است ! بعد از اتمام آن جلسه ، رسول خادم ( که به زعم محمد بنا قبل از المپیک برای کمک به تیم ملی کشتی فرنگی از هیچ کوششی کوتاهی نکرده است ) ، منتظر جواب بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا برای آغاز همکاری مجدد و شروع برنامه های آماده سازی فرنگی کاران به منظور حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۲۴ است .
این درحالی است که محمد بنا در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد:« با مدیریت فعلی فدراسیون همکاری نمی کنم . من به رئیس جمهور هم گفتم اگر شرایط مهیا باشد همکاری می کنم اما منظورم از شرایط فراهم ، همکاری با مسئولان فعلی فدراسیون نیست. » این جمله می تواند معنایش پایان دوره کاری حجت خطیب یا محمد بنا باشد که البته همه مردم ترجیح می دهند بنا را در کنارشان داشته باشد.
 

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.