یک روز تا پایان مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره شعر انقلاب

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره شعر انقلاب تمدید نخواهد شد

علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره شعر انقلاب تنها تا فردا، ۱۰ مهر ماه فرصت دارند آثار خود را در سامانه مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به ثبت برسانند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره شعر انقلاب، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ مهرماه تمدید شده بود که تا این تاریخ تنها یک روز باقی مانده است.

بنابراین گزارش؛ دومین جشنواره شعر انقلاب در بخش‌های شعر آزاد، شعر سنتی، شعر کودک و نوجوان در شاخه‌های مجموعه اثر و تک اثر و همچنین بخش پژوهش (بررسی شعر انقلاب اسلامی) بدون محدودیت سنی ۲۲ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیر هنری این جشنواره، علی داودی، جوایز نفرات برگزیده آن شامل «دو»، «یک و نیم» و «یک» میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم خواهد بود.

دبیر این جشنواره همچنین تاکید کرد که آثاری که در این جشنواره داوری می‌شوند به عنوان دستاورد دومین جشنواره شعر انقلاب به صورت کتاب منتشر می‌شود، زیرا این اشعار، اسناد ادبیات انقلاب اسلامی است.

شایان ذکر است؛ که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تنها تا فردا ۱۰ مهرماه فرصت دارند که آثار خود را در سایت مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به آدرس www.artfest.ir به ثبت برسانند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.