یک ساعته مشترک وایمکس ایرانسل شوید

۱۲ تیرماه ۱۳،

ایرانسل ازامکان تحویل فوری سرویس وایمکس به متقاضیان علاقه‌مند خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، اپراتور دوم اعلام کرد که متقاضیان اینترنت وایمکس ایرانسل می‌توانند به سهولت و تنها از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی‌های منتخب وایمکس ایرانسل و تحویل مدارک ثبت نامی و پرداخت وجه، در کمتر از یک ساعت مودم وایمکس دلخواه خود را تحویل گرفته و از اینترنت پرسرعت بی‌سیم مبتنی بر وایمکس ایرانسل استفاده کنند.
 
مشترکین خانگی برای ثبت نام، کافی است با در دست داشتن کپی کارت ملی و یا گذرنامه و کپی یکی از قبوض آب، برق، گاز و یا تلفن محل سکونت خود به یکی از نمایندگی‌های مجاز منتخب ایرانسل مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
 
مشترکین شرکتی حقیقی نیز به منظور ثبت نام و انتخاب طرح‌های تعرفه با سرعت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه باید ضمن در دست داشتن مدارک فوق، معرفی نامه رسمی منطبق بر ضوابط سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی از محل کار یا تحصیل خود نیز به همراه داشته و به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایرانسل مراجعه و ثبت نام خود را کامل کند.
 
جهت ثبت نام مشترکین شرکتی حقوقی نیز معرفی نامه رسمی، کپی کارت ملی نماینده شرکت، کپی قبض آب، برق، گاز یا تلفن حاوی کد پستی آدرس درخواستی به همراه روزنامه رسمی و اساسنامه شرکت لازم است.
 
متقاضیان وایمکس ایرانسل می توانند جهت پرداخت هزینه‌های خود در زمان ثبت نام و فعال سازی از یکی از روش‌های متنوع پرداخت اینترنتی با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، مراجعه حضوری به شعب بانک و یا قابلیت پرداخت سریع از طریق وب پایگاه اینترنتی ایرانسل استفاده کنند و مودم فعال شده خود را پس از انجام تنظیمات توسط نمایندگی به صورت فعال تحویل گرفته و بلافاصله استفاده از آن را آغاز کنند.
 
مشترکین فعلی وایمکس ایرانسل نیز جهت پرداخت هزینه اشتراک خود می توانند از روش های متنوع پرداخت اینترنتی از جمله استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، انتقال خط به خط، پرداخت تلفنی با استفاده از کارت های عضو شتاب و نیز از طریق وب پایگاه اینترنتی رسمی ایرانسل اقدام کنند.
 
بنا بر اعلام، در دوره ارائه طرح‌های تشویقی، قیمت مودم‌های ارائه شده در نمایندگی های منتخب ایرانسل که مشخصات آنها در وب پایگاه اینترنتی رسمی ایرانسل به آدرس www.irancell.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، نیز شامل تخفیف‌های ویژه خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.