یک ساعت پخش اینترنتی در رادیو فرانسه برون مرزی

مراسم شصت و یکمین سالگرد رادیوفرانسه برون مرزی با حضور جمعی از مدیران وکارمندان رادیوهای معاونت برون مرزی برگزار شد.

 به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی برون مرزی، «محمد اخگری»مدیر کل اروپا و آمریکای معاونت برون مرزی در این مراسم رادیوهای برون مرزی را رسانه ای معرفی کرد که در کار خبری وژورنالیستی با کار فرهنگی و دینی همراه و همگام است و طیف وسیعی از مخاطبان را باسلیقه های مختلف دربرمی گیرند. اخگری همچنین از اضافه شدن یک ساعت پخش اینترنتی به رادیوهای اداره کل اروپا وآمریکا در آینده نزدیک خبرداد و گفت، این بخش در هم افزایی با برنامه های فرانسوی شبکه سحر راه اندازی خواهدشد.

خانم« لبخند نعمتیان» مدیریترادیو فرانسه برون مرزی هم با قدردانی از همکاران این رادیو ازکلیشه ای بودن ترجمهها انتقاد کرد و بر ارائه متون ترجمه روان تر و قابل درک برای همه تاکید کرد.

خانم«آناهید همپارتیان»مسئول سایت فرهنگ رادیو فرانسه هم پس از معرفی اجمالی سایت، از اهداف بزرگ اینفضای مجازی را شناساندن فرهنگ ایران به جهان دانست.

خانم همپارتیان افزود، اینسایت تمامی مباحث از فلسفه تا جهانگردی و ایرانگردی را مخاطبان فراهم کرده است.

«پیردورتیگه بود» ازشنوندگان قدیمی رادیو فرانسه نیز که با این رادیو همکاری تنگاتنگ دارند مهمان شصتو یکمین سالگرد رادیو فرانسه برون مرزی بودند. ایشان که از ده سالپیش با این رادیو همکاری دارند از مزیت های رادیو فرانسه را مخاطب محور بودن آندانست.

در پایان مراسم شصت و یکمینسالگرد رادیو فرانسه برون مرزی از پیردورتیگه با اهدای هدیهتقدیر شد.

با تشکر – روابط عمومی معاونت برون مرزی


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.