یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت کنندگان رامک خودرو پرچمدار نمایشگاه خودرو اراک شد+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت کنندگان رامک خودرو پرچمدار نمایشگاه خودرو اراک شد+تصاویر

یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت کنندگان
رامک خودرو پرچمدار نمایشگاه خودرو اراک شد+تصاویر

ممتازنیوز: نمایشگاه خودرو اراک در حالی برگزار شد که جذابیت های غرفه شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری محصولات سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، به آن حال و هوای تازه ای بخشید.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، کیارش افشاریان مسوول تبلیغات این شرکت در حاشیه این نمایشگاه اعلام کرد: رامک خودرو در این نمایشگاه دیگر محصولات خود از جمله نیو اکتیون، کایرون، رکستون و کوراندو را نیز معرفی کرد که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خودروهای شاسی بلند این شرکت، استقبال گسترده ای از آن بعمل آمد.
وی افزود: شرکت رامک خودرو تلاش کرده است تا علاوه بر پاسخگویی دقیق و مشاوره اصولی به خریداران خودرو مزیت های محصولات شاسی بلند شرکت سانگ یانگ را در مقایسه با دیگر رقبای حاضر در بازار ایران را به آنها ارائه کند و به همین دلیل میزان استقبال از غرفه این شرکت چشمگیر بود.
وی افزود: شرکت رامک خودرو به منظور تامین نیاز های مشتریان و متقاضیان طرح های ویژه فروش خودرو را نیز در نظر گرفته است که به زودی اعلام خواهد شد.
وی گفت: شرکت رامک خودرو ارائه خدمات پس از فروش متمایز را در اولویت برنامه های خود قرار داده و بیشترین توان خود را در این حوزه متمرکز کرده که در نمایشگاه خودرو اراک نیز این خدمات به مشتریان معرفی شد.
وی افزود: این شرکت خود را ملزم به ارائه مناسب ترین خدمات به مشتریان می داند و در تلاش است تا با ایجاد شبکه خدمات پس از فروش مجهز و در کمترین زمان ممکن سرویس های لازم را به متقاضیان ارائه کند.
نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از هشتم لغایت دوازدهم مهرماه سال جاری در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در اراک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۸ تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.