یک سمفونی عاشقانه تاریخی در دربار شاه عباس

به گزارش خبرآنلاین، «سمفونی بابونه های سرخ» از جمله آثار جدید نشر آموت است که ناشر در معرفی آن آورده است: «هراچ یک پژوهشگر ارمنی است که سندی را پیدا می‌کند… خیال و واقعیت درهم می‌آمیزد و او سفری را آغاز می‌کند تا حقایقی را کشف کند: میناس که به تازگی رنگساز دربار شاه عباس شده، عاشق دختری می‌شود که نمی‌داند مسیحی است یا مسلمان؟ می‌ترسد جایگاهش را در دربار از دست بدهد. قزلباشی با او دشمنی می‌کند و او گرفتار دسیسه‌ای می‌شود. کاخ چهلستون آتش می‌گیرد و او را دستگیر می‌کنند. او به دنبال اثبات بیگناهی‌اش است و هراچ دنبال یافتن حقیقت. رازها عیان می‌شوند و عشق…رمان «سمفونی بابونه‌های سرخ» با نگاهی طنازانه، شخصیت‌های انسانی را به تصویر می‌کشد که در برهه‌های زمانی ایران به دنبال یافتن حقیقت‌اند.»

محمداسماعیل حاجی‌علیان، نویسنده جوان سمنانی، که داستان‌هایش در جشنواره‌هایی برگزیده شده، در حال حاضر مدرس دانشگاه سمنان است.

از این نویسنده سال گذشته مجموعه داستان «قربونی» در نشر آموت منتشر شد و در آینده‌ا‌ی نزدیک رمان‌های «چهار زن» و «مقام گورخانه» از او در همین انتشارات منتشر خواهد شد.

رمان «سمفونی بابونه‌های سرخ» در ۱۵۲ صفحه و به قیمت ۵۰۰۰ تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این رمان کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.