یک شرکت عرب برای بازار خاورمیانه تبلت ارزان میسازد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت Souq.com رایانه لوحی تازه خود را با نام QTAB و با قیمت ارزان وارد کشور امارات متحده عربی کرد و توضیح داد که از این پس قصد دارد محصولاتی را شبیه به مدل‌های گران‌قیمتی که توسط شرکت‌های بزرگ عرضه می‌شوند به تولید انبوه برساند و وارد منطقه خاورمیانه کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این رایانه لوحی کارآمد و ارزان که به دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده، نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید را در خود جا داده است و شامل پردازنده چهارهسته‌ای، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.
 
برای رایانه لوحی QTAB خروجی HDMI، ورودی USB و گیرنده بی‌سیم Wi-Fi در نظر گرفته شده است و از این نظر شرکت سازنده آن را همرده با باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده در شرکت‌های سامسونگ و اپل می‌داند.
 
"رونالدو موچاوار"( Ronaldo Mouchawar) مدیرعامل شرکت Souq.com در این خصوص گفت: «ما با عرضه QTAB قصد داریم امکان دسترسی به آخرین فناوری‌های روز دنیا را از طریق رایانه‌های لوحی ارزان فراهم کنیم. هدف ما از ساخت این محصول عرضه یک رایانه لوحی ارزان و کارآمد برای ساکنان خاورمیانه بوده است».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.