یک فعال دانشجویی: آرمان‌های امام (ره) به توحید و عدالت‌خواهی ختم می‌شد

۱۱ام بهمن ،

173-19.jpg

یک عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با بیان اینکه “امام (ره) اعتقاد داشتند اسلام، دین سیاسی و عبادی است”، تاکید کرد: اگر جمهوریت و اسلامیت از هم جدا شوند، از مسیر اصلی انقلاب و نظام منحرف می‌شویم.

محمدمهدی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه “به اعتقاد امام (ره)، جمهوریت یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی است”، گفت: در کنار هم بودن و برابر بودن این دو مولفه بسیار مهم است. با عمل به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) بطور قطع اسلامیت با جمهوریت در کنار هم باقی می‌مانند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه “آرمان‌های امام برگرفته از فطرت انسانی است”، اظهار کرد: امام به دنبال وحدت امت اسلامی و مقابله با استعمار و استکبار جهانی بود و به همین سبب مورد اقبال عمومی واقع شد.

جهانی با بیان اینکه “آرمان‌های امام (ره) قابل بسط و فراگیری به همه امت‌های اسلامی است”، خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام به توحید و عدالت‌خواهی ختم می‌شد و به همین سبب مردم با توجه به ظلمی که به آنها شده بود، آماده پذیرفتن آرمان‌های امام بودند.

این عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات همچنین با اشاره به اینکه “اهداف سلطه‌جویانه شرق و غرب با آرمان‌های امام خمینی (ره) عناد داشت”، تصریح کرد: امام بیان کرده بود ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه اجازه می‌دهیم کسی به ما ظلم کند.

به اعتقاد وی، کسانی که زمزمه‌هایی مبنی بر ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند، آرمان‌های امام (ره) را متوجه نشده‌اند زیرا انقلاب اسلامی با اهداف سلطه‌جویانه آمریکا مشکل دارد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه “بیداری اسلامی در واقع نفرت از دشمنان قسم خورده اسلام است”، اظهار کرد: اندیشه‌های امام (ره) سبب بیداری اسلامی در ایران و پایداری این بیداری و انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.