یک فعال دانشجویی: شکست در جنگ غزه، زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند

۲۹ آبان ،

49-1.jpg

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت:‌ رژیم صهیونستی برای بهبود وجهه خود و جبران شکست در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به غزه یورش برد.

عماد قبادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه هدف اسرائیل بهبود وجهه خود درسطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است، اظهار کرد:‌ اگر این تجاوز در سطح ترور رهبر حماس باقی می‌ماند،‌ می‌توانست یک پیروزی برای رژیم محسوب شود به جهت اینکه رژیم صهیونستی یک فرد فعال و رده بالای حماس را ترور کرد اما ادامه داد این جنگ با شکست اسرائیل همراه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ شرایط حماس با جنگ ۲۲ روزه متفاوت است و اکنون حماس می‌تواند با موشک فجر ۵ عمق استراتژیک رژیم صهیونستی را مورد هدف قرار دهد. اگر جنگ ادامه یابد قطعاً این رژیم تبعات بسیار بیشتری می‌پردازد.

قبادی با انتقاد از رفتار و عملکرد بعضی دولت‌های منطقه در قبال مساله غزه، به نقش جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: ‌درجنگ‌های قبل جنبش دانشجویی موفق شد موج مناسبی چه در سطح منطقه و چه در سطح جهان در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونستی ایجاد کند و امیدواریم همچون سال‌های قبل جنبش دانشجویی پا به میدان بگذارد و با تلاش خود بتواند سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی را متقاعد کند که در برابر این تجاوزگران رژیم صهیونستی موضع‌گیری کند.

وی در ادامه با بیان اینکه “یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر تجاوزگر است”، اظهار کرد: دولت و مجلس باید همچون قبل به دور از هرگونه مسامحه کاری و محافظه کاری تجاوزگری رژیم صهیونستی را محکوم و با رایزنی و دیپلماسی فعال به وظیفه خود در دفاع از رژیم مظلوم غزه عمل کنند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه “کشورهای عربی عضو جنبش غیرمتعهدها عملاً تعهدی کامل به غرب دارند”، گفت:‌ در جنبش غیرمتعهدها کشورهایی نیز حضور دارند که تعهدی به آمریکا ندارند و دولت باید از ظرفیت این کشورها استفاده کند.

قبادی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات کورکورانه رژیم صهیونستی سبب تسریع نابودی این رژیم است و شکست در جنگ غزه، زمینه نابودی کامل اسرائیل را فراهم می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.