یک فعال سیاسی: رسانه‌ها باید در جهت ایجاد همبستگی در داخل کشور عمل کنند

۳۱اردیبهشت،

246-8.jpg

یک عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: نامزدهای انتخابات می‌توانند با برخورد صادقانه با مردم، آنها را برای شرکت بیشتر در انتخابات ترغیب کنند.

مصطفی میریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها،‌ رسانه‌ها باید بیش از پیش در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند. رسانه‌ها باید ضمن معرفی دقیق کاندیداها به مردم تلاش کنند که خواسته‌های آنها را به کاندیداها اعلام و از همه اشخاصی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، حمایت سیاسی کنند.

وی با بیان اینکه “رسانه‌ها همچون علائم راهنمایی در جاده‌ها می باشند”، ادامه داد: رسانه‌ها باید در مسیر انتخابات،‌ مانند علائم اخطاری و محدودکننده عمل کنند. رسانه‌ها در تنظیم و جهت‌دهی افکار عمومی نقش مهمی دارند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه “اصل، حفظ اسلام و ایران است”، گفت: مطبوعات و رسانه‌های دیگر باید به نحوی عمل کنند که در شرایطی که توطئه‌های بسیاری علیه کشور وجود دارد، بتوانند همبستگی بیشتری را در داخل کشور ایجاد و دشمن را مایوس کنند.

میریان عملکرد نامزدها را از دیگر عوامل موثر در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند، چراکه در غیر اینصورت این گمان در مردم ایجاد می‌شود که کاندیداها قصد بهره‌برداری از انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه “کاندیداها باید با صداقت، سادگی و سلامت با مردم برخورد کنند تا مردم در انتخابات مشارکت گسترده‌ای داشته باشند”، خاطرنشان کرد: عملکرد گروه‌های سیاسی از دیگر عواملی است که در افزایش مشارکت مردمی تاثیرگذار است. گروه‌های سیاسی باید در جهت تمامیت ارضی کشور و وحدت داخلی برای افزایش آراء مردمی اقدام کنند.

میریان در پایان با تاکید بر اینکه “وظیفه دینی و ملی مردم شرکت در انتخابات است”، گفت: مردم باید بدانند که حتی یک رای هم در سرنوشت کشور تاثیرگذار است. مردم باید بدانند که افزایش حتی یک رای، همچون مشت بزرگی بر دهان دشمنان نظام است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.