یک فعال صنعت خودرو خواستار شد: دولت با تخلف واردکنندگان خودرو برخورد کند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

یک فعال صنعت خودرو خواستار شد: دولت با تخلف واردکنندگان خودرو برخورد کند

یک فعال صنعت خودرو خواستار شد:
دولت با تخلف واردکنندگان خودرو برخورد کند

پرشین خودرو: یک فعال صنعت خودرو خواستار برخورد دولت با تخلفات واردکنندگان خودرو براساس گزارش اخیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شد.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی ممقانی اظهار کرد: اگرچه در طول دو سال گذشته کارشناسان بسیاری تخلفات واردکنندگان خودرو را گوشزد کرده بودند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.
وی با بیان این‌که هم‌اکنون کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد رسمی گزارش مفصلی را از تخلفات صورت گرفته در واردات خودرو منتشر کرده است، خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم براساس این گزارش با تمام متخلفان در حوزه‌های مختلف مربوطه برخورد شود.
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: آشکارترین تخلف نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی، واردات خودرو با ارز مرجع ۱۲۲۶ تومانی و فروش آن با ارز آزاد تا ۳۵۰۰ تومانی است که سودهای چند صد درصدی را نصیب این واردکنندگان کرده است.
وی به ایسنا گفت: بنابراین می‌توان گفت که نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی حتی اگر برای مدت زمان زیادی نیز فعالیت نکنند سود نامشروع به دست آمده در آن روزها برای آن‌ها کافی خواهد بود.
ممقانی با بیان این‌که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نظارت بر بازار خودروهای وارداتی را باید تشدید کند، تصریح کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم از ادامه تخلفات اعلام شده در گزارش اخیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جلوگیری شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.