یک قطعه ساز حامی تیم لیگ برتری

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: شرکت آذرخودرو نوین قم حامی تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شد.

به گزارش ممتازنیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ۵۶ روز دیگر آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری از روز نهم مرداد ماه در چهاردهمین دوره این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ۱۳ دوره‌ای که تاکنون از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است و نماینده قم در ۱۰ دوره آن حضور داشته‌ است، فوتبال قم از دوره هفتم با انتقال صبا از تهران به قم و با نام صبای قم در لیگ برتر به میدان رفته و در فصل جدید نیز قرار است با همین نام و با حمایت شرکت آذرخودرو نوین در مقابل حریفان لیگ برتری صف‌آرایی کند.

این مهم نتیجه توافق اخیر مدیرعامل شرکت آذرخودرو نوین و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در جلسه اخیر آنها در باشگاه صبا است و طی آن عباس جهان‌بینی ضمن اهمیت توجه به تیم فوتبال صبا به عنوان نماد ورزش قم، از مدیرعامل شرکت آذرخودرو نوین خواستار حمایت ویژه از تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر بحث در خصوص انتقال قطعی نماینده فوتبال قم در لیگ برتر به شهر مقدس قم و برگزاری تمرینات و بازی‌های این تیم به صورت کامل در قم بر سر زبان‌ها است و در محافل مختلف صحبت از این است که سرانجام با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، تکلیف این وعده مسئولان استان قم و باشگاه صبا چه خواهد شد.

در این بین آنچه که قطعی به نظر می‌رسد، این است که با حمایت مسئولان استان قم و یافتن چند حامی مالی از جمله شرکت آذرخودرو نوین، این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خواهد رفت.

بر همین اساس قرارداد همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با حامی مالی فصل جدید این تیم یعنی آذرخودرو نوین مابین عباس جهان‌بینی مدیرعامل باشگاه صبا و حبیب‌الله آذریار مدیرعامل شرکت آذرخودرو نوین قم به مدت یک فصل منعقد شد تا شرکت آذرخودرو نوین که در سال گذشته به عنوان حامی تیم کاراته قم در سوپر لیگ کاراته کشور فعالیت می‌کرد اکنون در فوتبال حضور داشته باشد.

با قطعی شدن حمایت آذرخودرو نوین از تیم صبا در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تلاش‌های مدیران صبا برای یافتن حامی مالی مناسب به منظور تبلیغات بر روی پیراهن این تیم در لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به نتیجه رسید و آنچه که محتمل به نظر می‌رسد این است که این تیم با شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته وارد لیگ برتر می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های فصل گذشته، در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود در حالی که هدایت این تیم را عبدالصمد مرفاوی بر عهده دارد و صبا از نهم مرداد وارد رقابت با حریفان می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930314000150#sthash.DV2Sp5SU.dpuf


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.