یک مادر سیده ، پرسپولیس را نفرین کرد

افکار نیوز: دیدار نیمه تمام و بحث برانگیز تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه آزادی و رفتار توهین آمیز تماشاگران مساله ای نیست که در فوتبال ایرانی بتوان فراموشش کرد.

این بازی در حالی که ۲ بر یک به سود داماش ادامه داشت محمود رفیعی داور این دیدار بازی را به دلیل توهین‌ها و فحاشی‌های رکیک هواداران پرسپولیس نیمه‌تمام گذاشت. حال اینکه داور تا چه اندازه در این بازی مقصر بود و یا اینکه آنچه از سوی هوادارن اتفاق افتاد محکوم است یا خیر؟ بحث ما نیست. حرف ما بر سر ارزش هاست.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، مادر محمود رفیعی در جمعی اعلام کرده که ” من به عنوان یک سید، دلم شکست. کسانی که فحاشی کردند و تیم پرسپولیس را واگذارم می کنم به جدم و از آنها راضی نیستم”. حال می بینیم که بعد از بازی تیم پرسپولیس با داماش ، این تیم سه بازی مهمش با سایپا، تراکتور و راه آهن را با چهار گل واگذار کرده است! آیا توهین به خانواده داوری پیشکسوت در فوتبالی که هر بازی اش سه امتیاز ارزش دارد ، امری قابل دفاع است؟

بدون شک توهین هایی که علیه داور داده شده به هیچ وجه قابل دفاع نیستند آنها هم، در سرزمین که ادعای فرهنگ چند صد هزار ساله را با خود یدک می کشد. اینکه در ورزشگاه یکصد هزار نفری، تماشاگران داور را به توهین و فحاشی بکشانند و در مقابل تیمی به بزرگی نام پرسپولیس و بازیکنان پر آوازه اش به جای سکوت هواداران به برخی رفتار های تنش زا دامن بزنند چیزی جز قهقهرای ورزشی است.!

اینکه مادری آنچنان دلش بشکند که جد خود را به میان بکشد و هواداران و تیمی را به آنها بسپارد، جز این است این روزها فوتبال ما حرفی برای گفتن در زمین ندارد!

با این اوصاف باید پرسید امروز «اخلاق» در کجای این فوتبال قرار گرفته است؟

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.