یک مامور کلانتری در رابطه با پرونده مهرداد سپهری احضار شد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ماجرای مرگ مهرداد سپهری در درگیری با پلیس، گفت: مامور کلانتری توسط بازرسی استان احضار و تحقیقات از او آغاز شده است.  

محمد کاظم تقوی اظهار کرد: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی که خانواده همسرسابقش در تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و درگیری درخواست کمک داشتند، آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در پی تماس تلفنی  با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مرد جوان با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل  همراه با  تخریب وسایل آن‌ها، درخواست پیگیری فوری موضوع شد. به همین خاطر گشت کلانتری کاظم آباد مشهد در محل حاضر می‌شود. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: پس از اعلام گزارش مرگ این  مرد جوان، انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد و ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط، ما دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده  و روشن شدن چرایی و علت آن صادر کردیم. تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

 تقوی خاطرنشان کرد: مرد جوان دارای سوابق متعدد همچون نگهداری حشیش و هروئین در سال ۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال ۹۷،  سرقت احشام، سرقت لوازم ‌خانه و سرقت از باغ در سال ۹۸ بوده است.

وی ادامه داد: پلیس مقید به اخلاق‌مداری و قانون‌محوری است. پلیس احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: مامور کلانتری توسط بازرسی استان احضار  و تحقیقات از او آغاز شده است.  نتایج بررسی‌های پلیسی  متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.