یک مجری زمانی موفق خواهد بود که نقش بازی نکند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نجمه جودکی مجری برنامه ˝هفت ترانه˝ سبب غیبت خود را مشکلات شخصی و کسالت خود عنوان کرد.

نجمه جودکی مجری برنامه هفت ترانه در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص ارتباط مردم با هفت ترانه گفت: من در اجرا، خود واقعی‌ام هستم و نه تنها در هفت ترانه بلکه در تمام برنامه هایی که این سالها اجرا کردم این‌گونه بوده‌ام. آدمهایی که از نزدیک با من برخورد داشتن می توانند شهادت بدهند که خود واقعی من بسیار فرقی با اجرابم ندارد. هنگامی که مردم از اجرای من انرژی می‌گیرند مخاطب نیز جذب می گردد”

جودکی ادامه داد: اگر قرار بود یک بار دیگر به دنیا بیایم قطعا همین عرصه را برای کار انتخاب می کردم. من فکر می‌کنم یک مجری زمانی موفق خواهد بود که نقش بازی نکند. بازیگران شخصیت خود را زیر نقاب نقش پنهان می کنند اما مجری باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و شخصیت و انرژی را باید در مرحله بالایی به عرضه بگذارد تا مخاطبان با او همزات پنداری کنند

مجری برنامه هفت ترانه در خصوص تفاوت اجرای این برنامه با سایر برنامه ها گفت: از سال ۸۹ تا ۹۱ تمام برنامه هایی را که در شبکه ۱ اجرا کردم گفتگو محور بوده و اما روز اولی که به هفت ترانه آمدم کمی شوکه شدم زیرا خبری از مهمان نبود و مجری باید مستقیما با مخاطب ارتباط برقرار کند. مطمئن بودم که راهی وجود دارد و خوشبختانه موفق هم شدم.

او در خصوص واکنش مردم به غیبت اخیر خود در هفت ترانه گفت: برایم بسیار عجیب بود که مردم در برنامه ی شبکه دو پیامک می زدند و می گفتند چرا در هفت ترانه نیستی!؟ و همین اتفاق سبب شد تا تهیه کننده محترم برنامه هفت ترانه تماس گرفتند و گفتند مردم خواستار برگشت شنا می باشند.

جودکی دستمزد خود را بالا عنوان می کند و می گوید: من از روز اول هم هیچ وقت در هیچ برنامهای پول کمی طلب نکردم و مجری ارزانی نبوده‌ام و نیستم. چون برای کار خودم ارزش قائل هستم.

نجمه جودکی در پایان گفت: روزهای اول بیننده خاص داشت اما این روزها این برنامه بین مردم جا افتاده است که باید اجازه بدید از زحمات مدیر محترم شبکه شما دکتر احمدی افزادی، مدیر محترم گروه سرکار خانم محمد زاده و تهیه کننده برنامه جناب اقای محمد رژدام که برای لحظه به لحظه هفت ترانه زحمت کشیده اند تشکر کنم و از خدا هم می‌خواهم مرا در اجرا کمک کند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.