یک مستندسازی فرانسوی: صهیونیست‌ها از قدرت قبل خود برخوردار نیستند

۲۸م دیماه ،

یک مستندساز فرانسوی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در جهان گفت: روزی که دروغ‌های رژیم صهیونیستی فاش شود، آن روز انفجار بزرگی علیه صهیونیست‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانچسکو کُنِدمی از مبارزان و مستندسازان اروپایی از کشور فرانسه در سخنانی در چهارمین همایش بین‌المللی “غزه نماد مقاومت” گفت: من نمی‌توانم در کنار فلسطینی‌ها اسلحه به دست بگیریم و یا حمایت مالی از آنها داشته باشم، اما من مبارزه‌ام را در سرزمین خودم در غرب علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: همانطور که اسراییلی‌ها در خاورمیانه‌ در حال تخریب فلسطین می باشند، صهیونیسم‌ جهانی در جهان و در غرب در حال ویرانی جامعه ما است، اما خبر خوشی که می‌توانم بگویم آن است که امروز صهیونیست‌ها از قدرت قبل خود برخوردار نیستند و آن را می‌توان در شکستشان در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه دید، به این ترتیب می‌بینیم که اسراییل از آن قدرت قبل برخوردار نیست و قدرتش رو به به پایان است و در واقع آنها می‌دانند اگر بخواهند جنگ تازهی را آغاز کنند آن جنگ پایان آنها خواهد بود.

این مستندساز فرانسوی با اشاره به برنامه‌های قبلی شبکه ۲۴ کشورش در صدور پیام‌های صهیونیستی و همچنین اقدامات ضدایرانی‌اش گفت: امروز همه چیز برگشته و دیگر جامعه فرانسه آن تبلیغات سنگین شبکه‌های فرانسوی در خصوص ایران از جمله سنگسار زنان در این کشور را باور ندارد.

این فرانسوی ضدصهیونیست با اشاره به لغو فروش محصولات پژوی فرانسه به ایران بیان کرد: این تصمیم تحت تاثیر صهیونیست‌ها بود که به دنبال آن ۲۰ هزار نفر از مردم فرانسه بیکار شدند. صهیونیست‌ها برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند و در واقع می‌توان گفت که ما به وضعیتی گرفتار شدیم که اختیار اموال خود را نداریم، صهیونیست‌ها سعی می‌کنند که خود را از اینگونه اقدامات مبرا نشان دهند اما آنها مقصر مشکلات اقتصادی فرانسه می باشند.

وی با تاکید بر این‌که «رسانه‌های امروز فرانسه کاملا در اختیار صهیونیست‌ها می باشند و به همین سبب رسانه‌ها اعتبار خود را نزد مردم از دست داده‌اند» گفت: اما ما منابعی مانند پرس‌تی‌وی در اختیار داریم که ‌می‌توانند واقعیت‌ها را بگویند. رسانه‌های صهیونیستی سعی می‌کنند تا مقاومتی که در غرب وجود دارد را نشان ندهند، آنها با تبلیغاتشان می‌کوشند تا همه چیز را وارونه نشان دهند، اما روزی این دروغ‌ها آشکار می‌شود و آن روز انفجار بزرگی علیه صهیونیست‌ها خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.