یک میلیارد گوشی هوشمند امسال وارد بازار جهانی می‌شود

۳۰م دیماه ،

 

در حالی که دو شرکت سامسونگ و اپل حاکمیت بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و روز به‌روز بر رقابت آن‌ها در این بازار افزوده می‌شود، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان سال جاری میلادی دو رکورد تازه در این بازار جهانی به ثبت برسد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس گزارش تازه انتشار یافته از سوی شرکت تحقیقاتی Deloitte، در سال ۲۰۲۴ میلادی بیش از یک میلیارد دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی می‌شود تا بر این اساس مجموع گوشی‌های هوشمند موجود در دنیا به ۲ میلیارد دستگاه برسد.
 
این شرکت تحقیقاتی هرآنچه که از جانب کاربران گوشی هوشمند شناخته می‌شود را گوشی هوشمند نامیده است و بر این اساس در آمار و ارقام وی محصولاتی از قبیل دستگاه‌های سری Asha نوکیا نیز گوشی هوشمند خوانده می‌شوند.
 
دیگر پیش‌بینی‌های این شرکت تحقیقاتی حاکی از آن است که در این سال شاهد گسترش روش‌های نوین برای استفاده از رمزهای عبور خواهیم بود و در کنار آن تعداد مشترکان شبکه مخابراتی ۴G LTE به ۲۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. این شرکت همچنین گفته است که در سال ۲۰۲۴ میلادی رایانه‌های شخصی همچنین حاکمیت خود را بر بازار جهانی رایانه‌ها حفظ خواهند کرد و بیش از ۸۰ درصد ترافیک اینترنتی جهان به رایانه‌های لوحی اختصاص خواهد یافت.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.