یک میلیون و ۵۶۰ هزار ورقه اجاره رایتل پذیره‌نویسی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

به دنبال آغاز پذیره‌نویسی اوراق اجاره رایتل در بازار سوم فرابورس، یک میلیون و ۵۶۰ هزار ورقه به ارزش یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پذیره‌نویسی شد و بیشترین ارزش معاملات امروز نیز به این نماد تعلق گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، امروز ۲۲ دی ماه، پذیره نویسی تعداد ۳ میلیون اوراق اجاره از سوی شرکت واسط مالی اردیبهشت یکم به منظور تأمین مالی شرکت خدمات ارتباطی رایتل و با قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال در نماد معاملاتی صایتل از امروز آغاز شد که این اوراق با نرخ اجاره‌بهای ۲۰درصد سالانه به مدت ۷ روز کاری از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس پذیره‌نویسی خواهد شد. 
 
همچنین در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس تغییر مالکیت ۱۲۱ میلیون اوراق رقم خورد که بیشترین حجم معاملات به گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۲۲٫۲۱ میلیون سهم تعلق داشت، ضمن آنکه بانک حکمت، ذوب آهن اصفهان و بانک دی هم به ترتیب با معامله ۹٫۸۵، ۹٫۸۴ و ۹٫۲۷ میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را داشتند.  
 
در پایان معاملات روز یکشنبه همچنین بیش از ۲۵۷۶ میلیارد ریال سهم در ۲۷ هزار و ۸۷۵ نوبت معاملاتی داد و ستد شد که بر این اساس پس از اوراق اجاره رایتل، توسعه خدمات بندری و دریایی سینا با بیش از ۱۶۸٫۸ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کرد.  
 
بر اساس این گزارش حق تقدم سبحان دارو و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین رشد قیمت را داشتند و در مقابل رهشاد سپاهان، صنایع پتروشیمی دهدشت، تکادو و حق تقدم زرین معدن آسیا هم با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند. 
 
در جریان بازار امروز معامله نمادهای معاملاتی شرکت سبحان دارو و حق تقدم خرید سهام این شرکت پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی، نمادهای معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا و حق تقدم خرید سهام آن پس برگزاری مجمع عمومی و نماد معاملاتی شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد امکان پذیر شد. 
 
از سوی دیگر نماد معاملاتی شرکت ایتالران به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و نماد معاملاتی شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال به‌دلیل دریافت اطلاعات مبنی بر تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۲ متوقف شدند.  

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.