یک نماینده اصولگرای مجلس:کاندیداها باید واقعیات را بگویند

۱۳خردادماه،

66684.jpg

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری قولی ندهند که از انجام آن ناتوان می باشند، بلکه آنچه را که واقعیت دارد بیان کنند و انتقادات سازنده را نیز بپذیرند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اظهار داشت: اکنون که کاندیداهای ریاست جمهوری در مرحله تبلیغات قرار دارند، باید خودشان را به گونه‌ای به مردم معرفی کنند که قول‌ها و سخنانی را بدهند که در توانشان باشد. قولی ندهند که سال آینده در چنین روزی شرمنده باشند.

وی با تاکید بر این‌که کاندیداها باید واقعیات را بگویند، افزود: در زمینه انتقاد کردن مشکلی وجود ندارد، اما نباید نقدبه گونه‌ای انجام شود که سبب تخریب فرد یا گروهی گردد، بنابراین در هر مقطعی اشخاص به ویژه کاندیداها و همچنین مسئولین باید انتقاداتی که سازنده است را بپذیرند و نیز توجه داشته باشند که انتقادات توأم با تاخیر نه تنها موثر نیست، بلکه سبب تخطئه دیگران می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان با بیان این‌که کاندیداها باید از آرمان‌های نظام، امام و رهبری دفاع کنند، گفت: مهمترین هدف این اشخاص باید این باشد که دست بیگانه از کشور جدا شود و قطعا حضور مردم نیز در پای صندوق‌های رای، خود موید این مطلب است.

این نماینده اصولگرا با اشاره به این‌که هر رای مردم اقتدار و تثبیت نظام را نشان می‌دهد، تصریح کرد: قطعا ملت ایران با توجه به این‌که مقام معظم رهبری سال جاری را سال حماسه سیاسی نامگذاری کرده‌اند، ولایتمداری خود را همانند ۳۴سال قبل ثابت خواهند کرد،

بنابراین شور و شعف برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای وجود دارد، اما کاندیداها نیز می‌توانند با برنامه‌های خوب خود و ارائه واقعیات این شور و شوق را دوچندان کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.