یک نماینده اصولگرا: رقابت اصلی بین هاشمی، قالیباف و ولایتی خواهد بود

۲۱اردیبهشت،

2341.jpg

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که آمدن هاشمی حتما روی آرای کاندیداهای موجود تاثیرگذار است، اما احتمال پیروزی وی در انتخابات را ضعیف دانست.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: پیش‌بینی رقابت نهایی در انتخابات از الان کمی سخت است، اما به نظر می‌رسد که انتخابات دو، سه قطبی باشد و احتمال دارد به مرحله‌ی دوم هم کشیده شود.

وی افزود: با توجه به این‌که از بین اصولگرایانی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند جمعی از آنها در حال دستیابی به همگرایی می باشند به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین ولایتی، قالیباف و هاشمی خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس دربارهٔ‌ی پیش‌بینی خود از خروجی ائتلاف ۱+۲ اظهار کرد: همان‌طور که ائتلاف ۳+۲ به جمع‌بندی دیگری رسیدند ممکن است ائتلاف ۱+۲ هم به این شکل به جمع‌بندی برسند که ولایتی و قالیباف همزمان کاندیدا بمانند.

فرهنگی دربارهٔ‌ی وضعیت جریان حامی دولت در انتخابات نیز تصریح کرد: من این جبهه را بسیار قوی و از قطب‌های اصلی انتخابات نمی‌دانم، حتی اگر آنها از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار بگیرند.

وی با بیان این‌که آمدن هاشمی رفسنجانی روی آرای کاندیداهای موجود تاثیرگذار است، در عین حال اظهار کرد: احتمال نمی‌دهم که ایشان بتواند نتیجه‌ای بگیرد. اگرچه جمعی از قبل موافق ایشان بوده‌اند و برای پیروزی‌شان تلاش می‌کنند اما عمده جامعه سمت و سویی که اطرافیان ایشان نشان می‌دهند را نخواهند پذیرفت و به‌ویژه اقشار محروم با رویکرد اشرافی‌گری همراهی نمی‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.