یک هفته از زندگی یک جانباز عکاس در مستندی تلویزیونی

مستند «نقطه طلایی» با هدف به تصویر کشیدن یک هفته از زندگی یک جانباز عکاس، آماده‌ی پخش از شبکه مستند سیما شد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، مسعود نوری، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند گفت: برای ساخت «نقطه طلایی» منطقه غرب اصفهان را که منطقه‌ای بسیار زیبا و بکر بود را برگزیدیم تا از لحظات بازگشت عشایر از مناطق گرمسیری به مناطق سردسیر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قصه مستند «نقطه طلایی» قصه‌ی یک هفته از زندگی «صادق خانعلی» است. پرستار ایثارگری که عکاسی را به صورت آماتور آغاز کرده است و همچنان که در لباس پرستاری خود به مردم منطقه خدمت می‌کند لحظات زندگی آنها را نیز ثبت می‌کند. او که فرزند شهید، جانباز و برادر دو شهید است، در تمام این سال‌ها دوربین خود را همراه برده است و ما در این مستند سعی داریم از زاویه نگاه او به مفهوم زندگی و ایثار نزدیک شویم.

نوری از علی قاسمی‌منش (تصویربردار)، شهرام پناهی (صدابردار)، امیر فضل‌اللهی (عکاس) و شهران باقری (تدوینگر و صداگذار) به عنوان عوامل اصلی این مستند نام برد و اضافه کرد: شبکه مستند اتفاق خوبی در عرصه‌ی مستندسازی است. این شبکه را دوست دارم و برنامه‌هایش را دنبال می‌کنم. چون معتقدم شبکه مستند نقطه آغاز خوبی برای آنهایی است که در آغاز راه می باشند. این شبکه با حمایت خوب خود از مستندسازان جوان می‌تواند از ظرفیت بالای کشورمان برای مستندسازی استفاده کند و روز به روز بهتر شود.

«نقطه طلایی» دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و سه‌شنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.