یک هفته تا رونمایی از خودرو ۳۱۵ MVM جدید در ایران + تصاویر

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

شرکت مدیران خودرو پس از عرضه موفق خودرو ام وی ام ۳۱۵ در سال ۹۱، قصد دارد تا طی روزهای آتی مدل جدید فیس لیفت این خودرو زیبا را روانه بازار نماید.

خودرو ۳۱۵ جدید در بازارهای داخلی و بین المللی توانسته است لقب خودروی هاچ بک سال را از آن خود سازد . طراحی ایتالیایی و زیبایی این خودرو همواره مورد توجه کارشناسان بازار قرار گرفته است که در مدل جدید، نمای جلو و عقب خودرو تغییرات گسترده ای پیدا نموده که حاصل این تغییرات چهره مدرن تر را برای این خودرو به ارمغان داشته است. در بخش نمای داخلی نیز تغییرات زیادی صورت گرفته به طوری که فضای کابین آن شکیل تر و باکیفیت تر گردیده است.

به گفته امیرحسن امیری مدیر بازار یابی و فروش شرکت مدیران خودرو، پس از رونمایی و معرفی خودرو X33 جدید اتوماتیک در خرداد ماه سال جاری ، این شرکت در نظر دارد تا مدل فیس لیف ام وی ام ۳۱۵ جدید را با تغیرات ظاهری همراه با ارتقاء سیستم گیربکس و صفحه کلاچ معرفی نموده تا در این بخش از بازار با قدرت بیشتر ، موفقیت مدل قبلی خود را تشدید نماید.

به گفته وی شرکت مدیران خودرو توانسته است در سال های اخیر با ارائه مدل های متنوع با قیمت مناسب و رقابتی، همراه با افزایش کیفیت قطعات به یک خودروساز مطرح در کشور تبدیل گردد.

یک هفته تا رونمایی از خودرو 315 MVM جدید در ایران BMW

یک هفته تا رونمایی از خودرو 315 MVM جدید در ایران BMW


بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.