یک هنر پیشه که شمارا ویروسی می کند +عکس

هر موقع در اینترنت به نام اما واتسون برخورد کردید حواستان را جمع کنید !

عکس

ممکن است خبر و یا مطلبی درباره فیلم جدید اما واتسون یا تحصیلات او و یا حتی فعالیتهای او در صنعت مد توجه شما را به خود جلب کند و شما روی آن خبر یا مطلب و یا عکس کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و یا حتی ممکن است نام او را در اینترنت جستجو کنید ، به هرحال هر وقت در اینترنت با این نام سر وکار داشتید خیلی حواستان را جمع کنید چون احتمال اینکه ویروس وارد کامپیوترتان شود خیلی زیاد است.

امسال برای ششمین سال متوالی ، کمپانی تولید کننده آنتی ویروس مک آفی ، لیست افراد مشهوری که جستجوی نام آنها در اینترنت پر خطرتر است و شما را بیشتر در معرض ویروسها ، تروجانها و لینکهای بد قرار می دهد را منتشر کرد. سال گذشته هایدی کلوم در صدر این لیست قرار داشت اما امسال اما واتسون جایگزین او شده و در صدر فهرست پرخطرترینهای سال ۲۰۱۲ قرار گرفته است.
در این جدول ، بعد از اما واتسون ، جسیکا بیل در جایگاه دوم و اوا مندس در مکان سوم قرار گرفته است.
بنا به گفته مک آفی ، معمولا” جستجو کردن و خواندن مطالب و یا دیدن عکسهای مربوط به زنان مشهور در اینترنت پر خطرتر از جستجوی مطالب و عکسهای مربوط به مردان است. در ۲۰ ردیف اول فهرستی که توسط مک آفی منتشر شده فقط یک مرد دیده می شود و او هم مجری یک برنامه تلوزیونی با نام “نیمه شب ای بی سی ” است و جیمی کیمل نام دارد . این مجری مشهور در مکان سیزدهم این فهرست قرار گرفته است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.