یک پرواز شگفت‌انگیز فیلم شد!

یک مستند ساز از ساخت مستندی درباره ‘پرواز ۳۰۲’ مشهد به اصفهان که در سال ۸۰ باعث شگفتی شده بود، خبر داد.

روح الله رفیعی تهیه‌کننده و کارگردان “پرواز ۳۰۲” درباره این فیلم مستند به خبرنگار مهر گفت: اخیرا تصویربرداری کار به پایان رسیده و سینا اسحاقی تدوین آن را بر عهده گرفته است. برای ساخت موسیقی نیز در حال رایزنی هستیم.

وی درباره محتوای این مستند توضیح داد: سال ۸۰ هواپیمایی از مشهد به سمت اصفهان پرواز کرد که ۱۵ دقیقه بعد از پرواز موتور شماره چهار آن آتش گرفت و از آن جدا شد. خلبان نیز با توجه به شدت حادثه تصمیم گرفت به سمت مشهد بازگردد. در مسیر برگشت نیز اتفاقات دیگری رخ می‌دهد اما هواپیما با حدود ۲۴۰ سرنشین به سلامت به فرودگاه مشهد می‌نشیند.

رفیعی ادامه داد: تصویربرداری کار از اسفند سال گذشته آغاز شد و در تهران، مشهد و اصفهان به انجام رسید. “پرواز ۳۲۰” نام موقت کار است و احتمال تغییر آن وجود دارد. در این مستند از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در قالب پویانمایی استفاده خواهد شد.

این مستندساز یادآور شد: با سرنشینان هواپیما، گروه پروازی، برج مراقبت، ایمنی زمینی و برخی از کسانی که در این پرواز نقش داشتند در این مستند ۴۰ دقیقه‌ای گفتگو کرده‌ایم.

طبق گفته رفیعی تصویربردار “پرواز ۳۰۲” امیر خدایی و مختار سلیمی، مدیر تولید حسین نوری و مهدی صفایی و دستیار کارگردان رحیم دهقان است و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در استودیو پرنیان به انجام می‌رسد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.