یک پیام رسان همه فن حریف

۸فروردین ۱۳،

فاوانیوز: کاربران اینترنت و سیستم عامل های موبایل برای پیام رسانی آنلاین از ابزارها و اپلیکیشن های مختلفی استفاده می کنند. حالا خبرهای پشت پرده می گوید که گوگل هم مشغول ساخت یک سرویس قدرتمند همه فن حریف است که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

گفته می گردد که نام این سرویس Babble است و البته کارمندان گوگل آن را Babel می نامند. این سرویس شامل امکانات مهم و متنوعی برای پیام رسانی آنلاین است و از سیستم عامل های اندروید و آی او اس پشتیبانی می کند و در عین حال روی مرورگر کروم، گوگل پلاس و جیمیل هم فعال خواهد بود.

امکان گفتگوی گروهی با امکانات مختلف هم جزو امکانات مهم Babble است و کاربران می توانند در حین گفتگو به تبادل فایل هم بپردازند.

می دانیم که همین الان هم سرویس های پیام رسان مختلفی توسط کاربران مورد استفاده است و سرویس های گوگل تاک و گوگل پلاس (هنگ اوت) هم جزو آنها به شمار می آیند. به نظر شما سرویس Babble از چه ویژگی متمایزی برخوردار خواهد بود که گوگل مشغول ساخت آن شده است؟

گفته می گردد این سرویس در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی خواهد شد. کنفرانسی که حدود دو هفته دیگر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین برگزار می گردد.

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.