یک گاف بزرگ تبلیغاتی همراه اول از کجا قشقایی می آورد؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

یک گاف بزرگ تبلیغاتی همراه اول از کجا قشقایی می آورد؟

یک گاف بزرگ تبلیغاتی
همراه اول از کجا قشقایی می آورد؟

ممتازنیوز: در حالی که تولید خودرو قشقایی از حدود سه سال قبل در شرکت پارس خودرو متوقف شده، اما شرکت همراه اول یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور در تبلیغات خود وعده قرعه کشی هر هفته یک دستگاه از این خودرو را می دهد.

به گزارش ممتازنیوز، این در حالی است که پارس خودرو اعلام می کند حتی یک دستگاه از این خودرو را در اختیار ندارد و به هیچ عنوان امکان تحویل این خودروها به شرکت همراه اول وجود ندارد، حتی پیش از این نیز هیچ گونه هماهنگی در این باره صورت نگرفته است.
بنا بر این گزارش، اطلاعات دریافتی از سطح بازار نیز حاکی از آن است که طی ماه های اخیر اثری از ارائه خودرو صفر کیلومتر قشقایی در سطح بازار وجود نداشته و احتمال اینکه این شرکت بتواند ۱۲ دستگاه(هر هفته یک خودرو) از این خودرو را برای کمپین تبلیغاتی تابستانه خود تهیه کند، بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
بر پایه این گزارش، بسیاری از شرکت کنندگان جشنواره تابستانه همراه اول از این موضوع اطلاع نداشته و با هدف برنده شدن یک دستگاه قشقایی در آن شرکت می کنند.
نکته مهم تر اینکه پیش تر یکی از مسوولان روابط عمومی همراه اول اعلام کرده بود: قرار گرفتن نام یک برند مشهور صنعت خودرو در کنار اولین اپراتور تلفن همراه کشور اقدام تبلیغاتی و بازاریابی جالبی است که این روزها در دنیای تبلیغات طنین‌انداز شده و یک خودروی گران‌قیمت و محبوب می‌تواند نام همراه اول را به عنوان انتخاب اول مشترکین در تابستان ۹۲ مطرح کند.
این کارشناس روابط عمومی شرکت همراه اول جزییات این جشنواره تابستانه را چنین شرح داده که: «تابستان امسال در طرح ویژه همراه اول می‌توان با فعال‌سازی سیم کارت‌های اعتباری و دایمی، هر هفته برنده یک دستگاه خودروی نیسان قشقایی high و ۵۰۰ بسته مکالمه داخل شبکه همراه اول شد که این بسته حاوی ۴۰۰ دقیقه مکالمه بوده و در دو ماه قابل استفاده است.»
وی می‌افزاید: «قیمت سیم کارت‌های اعتباری همراه اول در این طرح فقط ۱۰ هزار تومان است که ۵ هزار تومان هم اعتبار اولیه دارد و سه بسته هدیه فعال‌سازی هم به همراه آن ارایه می‌شود. مشترکین می‌توانند از میان این سه بسته به سلیقه خود یکی را انتخاب کنند. برنده خودروی قشقایی هم طی قرعه‌کشی‌های هفتگی معرفی می‌شود.»
این کارشناس دلایل انتخاب خودروی قشقایی را چنین ذکر می‌کند:«این خودرو یک اتومبیل لوکس و باارزش و مجهز به امکانات و تجهیزات ایمنی است که در داخل کشور و توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ می‌شود. نام این خودرو از یک ایل اصیل ایرانی به‌نام قشقایی گرفته شده است. البته شرکت پارس خودرو به عنوان اسپانسر این کمپین فعالیت نمی‌کند؛ بلکه ما برای این طرح فقط به دنبال یک خودروی گران‌قیمت تولید داخل بودیم و در نهایت این خودرو را انتخاب کردیم. در جشنواره‌های قبلی هم مزدا ۳ جایزه می‌دادیم.»
حال این موضوع مطرح می شود که ای کاش مسوولان همراه اول ابتدا از موجودی این خودرو در داخل کشور اطلاع حاصل کرده و سپس کمپین تبلیغاتی خود را اجرا می کردند، زیرا عدم تحقق این وعده می تواند هزینه سنگینی را برای اعتبار و جایگاه این مجموعه به دنبال داشته باشد.
با این حال امید می رود مسوولان کمپین تبلیغاتی همراه اول برای تهیه ۱۲ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به جستجوی بی نتیجه نمایشگاه های خودرو نپردازند و یا دستکم مجبور به جایگزینی یک خودرو دیگر به جای قشقایی نشوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.