یگانه بیمار بود؛ مردم اجرا کردند

۰۱م اسفند ،

محسن یگانه به میلاد آمد

محسن یگانه شامگاه قبل؛ ۳۰ بهمن در سالن برج میلاد و در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر به دیدار دوستداران خود رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، شامگاه دوشنبه ۳۰ بهمن ماه محسن یگانه به برج میلاد آمد، در این کنسرت که با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد، یگانه سعی کرد با تیزهوشی ترانه هایی را اجرا کند که مردم با آن خاطره دارند و کیفیت صدا و حتی موسیقی آنقدر که شایسته است مورد توجه قرار نگیرید.

نکته ای که در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی بسیار بسیار به چشم می خورد بیماری خواننده ها بود و در خواست آن ها از مردم برای همراهی که گاهی این همراهی ها شکل معکوسی به خود می گرفت ؛ مردم اجرا می کردند و خواننده ها همراهی می کردند.

محسن یگانه هم ضمن عذرخواهی و اعلام وضعیت جسمی اش گفت: من عادت دارم که از مردم بخواهم با من همراهی کنند ، اما امروز بیشتر به همراهی شما احتیاج دارم، این اتفاق سبب شد که در کل کنسرت حتی به اندازه یک ترانه صدای “محسن یگانه” را نشنویم.

اصولا کنسرت های موسیقی پاپ نیازمند خواننده هایی است که بتوانند ضمن اجرا شومن های خوبی هم باشند؛ محسن یگانه سعی می کرد که بتواند با حرکات نمایشی”به دست گرفتن گیتار و بالا و پائین پریدن” نظر تماشاگر را جلب کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و حتی طرفداران پر و پا قرصش که تمام ترانه هایش را به جایش اجرا می کردند به این مسئله اذعان داشتند.

یگانه هم به سبک همه خواننده های پاپ موسیقی را عرضه کرد که امکان قضاوت و کارشناسی را از صدای خواننده می گیرد؛ آنقدر صدای موسیقی و آشفتگی و شلوغی در آلات موسیقی بسیار بود که همان اندک زمزمه های یگانه به سختی به تماشاگران می رسید.

به هر حال با هر کیفیتی که موسیقی پاپ در جشنواره برگزار شد تنها می توان به این حسن بی تفاوت نبود که مردم تشنه شادی فراتر از معنای موسیقی و جنس صدای خواننده تنها دنبال بهانه ای برای شادی می باشند که با این موسیقی گویا میسر می گردد!

از ترانه هایی که یگانه خواند می توان به، سکوت قلب، نباشی، هوایی شدی و بیت آخر اشاره کرد.

و اما حاشیه ها:

۱ تمام مدت محسن یگانه از مردم می خواست که با” سوت و دست و جیغ و صداهای عجیب و غریب” همراهی اش کنند و از سویی نیروی انتظامات سالن مردم را به سکوت تشویق می کرد!

۲٫محسن یگانه با اعلام اینکه “پرسپلیسی|” است گفت؛ تا حالا نگفته بودم که استقلالی ها ناراحت نشوند.

۳٫ مردم در این کنسرت از علی دایی اسم می بردند و تشویقش می کردند”گویا محسن یگانه ارادت خاصی به این فوتبالیست دارد”.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.