یگانه: درک کنیم که باید قدرشناس کروش باشیم / چه ایرادی دارد اتوبوس مان را مقابل دروازه پارک کنیم؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – محسن یگانه یکی از چهره های موسیقی کشور می گوید باید قدر کروش را بدانیم.

کاوه علی اسماعیلی / او خواننده محبوب بخشی از اهالی موسیقی است و ترانه های به یادماندنی زیادی را در این سال ها از خود به جای گذاشته است. اما آیا می دانستید یگانه هم عاشق فوتبال است؟!
*می دانیم که محسن یگانه هم دغدغه های فوتبالی دارد، به همین خاطر با شما تماس گرفتیم.
بله فوتبال را دوست دارم اما مدتی است به خاطر مشغله های کاری، کمتر وقت پیگیری دارم. این هم یک معضل است و شاید ایراد از من باشد ولی به طور کلی نتوانسته ام اخبارم در زمینه فوتبالی را به روز کنم. حالا مصاحبه را شروع کنیم، ببینیم چه پیش می آید.
*فکر می کنید کدام تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شود؟
به نظر من برزیل شانس بسیار بزرگی برای فتح جام دارد.
*خودتان هم طرفدار برزیل هستید؟
نه، نه! من طرفدار اسپانیا هستم و این تیم را دوست دارم ولی فکر می کنم برزیل بتواند در کشور خودش قهرمان شود.
*هیجان جام جهانی، شما را هم درگیر خودش کرده یا نه؟
همان طور که گفتم عاشق فوتبال هستم، حتی قرار بود در تیم هنرمندان باشم که متاسفانه تراکم تمرینات این تیم و کنسرت های پیاپی من، این اجازه را سلب کرد که تا لحظه آخر بمانم. حتی قرار بود به جام جهانی بروم ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد ولی من همیشه دغدغه های فوتبالی ام را دوست دارم ومثل همه مردم دنیا، منتظرم جام جهانی شروع شود و از دیدن فوتبال لذت ببرم.
*به نظرتان تیم ملی از گروهش صعود می کند؟
سوال پیچیده ای پرسیدید. جواب دادن به این سوال خیلی سخت است. معمولا همه دوست دارند به این سوال آن طوری جواب بدهند که خودشان دوست دارند ولی فوتبال پیچیده شده با اتفاقات عجیب و غریب. گاهی تصور می کنیم شور و هیجانات می تواند یک اتفاق جالب را رقم بزند و گاهی اوقات نیز این شور و هیجان ها به درد نمی خورد. حرف دلم را می زنم، من ۲۰ تا ۳۰ درصد احتمال می دهم که بتوانیم صعود کنیم. خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد.
*اما تیم ملی ایران، یک تیم تدافعی بسته شده و شاید اصلا نتوانیم حتی یک گل بزنیم، حالا چه نظری دارید؟
مطمئن باشید کارلوس کروش از من و شما تجربیات بیشتری دارد. او می تواند به تیمش اعتماد به نفس بدهد و با توجه به علم و تجربه ای که دارد، راه صعود را نشان مان بدهد. بهتر است به او اعتماد کنیم. از طرفی در این سالها، کروش در کنار تیم ملی بوده و استایل خاصی برای تاکتیک های مورد نظرش تعیین کرده است. مطمئنا اگر قرار به بازی تدافعی باشد، کروش بهترین مدل این تاکتیک را اجرا می کند. در جام جهانی، باید ملاک مان نتیجه گیری باشد، حالا چه ایرادی دارد اتوبوس مان را مقابل دروازه پارک کنیم؟ نتیجه گرایی حداقل در جام جهانی به درد تیم ملی می خورد، اصلا شاید با همین عوامل، صعود کردیم.
*به نظر می رسد صعود از گروه، بالاترین انتظار از تیم ملی باشد. نظر شما چیست؟
بضاعت مان هم بیشتر از این نیست. باید دید چه داریم و چه می خواهیم. من هم فکر می کنم سقف انتظارمان از تیم ملی باید صعود باشد.
*در مورد بازی رودر رو با لیونل مسی چه اعتقادی دارید؟ آیا او می تواند ما را آزار بدهد؟
مسی بارسلونا با مسی آرژانتین کاملا متفاوت است. او شاید در بازی اول مقابل بوسنی بتواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد ولی با توجه به تاکتیکی که داریم، مقابل ایران دچار مشکل خواد شد. البته به غیر از مسی، باید مواظب آگرو، دی ماریو و شاید هیگواین باشیم.
*سوالات مان تقریبا تمام شد، حرف دیگری مانده؟
باید درک کنیم که کروش چقدر برای رسیدن ایران به جام جهانی زحمت کشیده است. نظر اصلی این بود که ما به جام جهانی نمی رویم، هر سال همین نظر و همین عقیده وجود دارد ولی کروش منطقی بود و با یک منطق و یک تاکتیک، ما را به جام جهانی برد حالا بهتر است قدرشناس او باشیم به خصوص حالا که فکر می کنم رفتنی باشد. باید کاری کنیم بعد از جام جهانی، خاطره زیبا و قشنگی در ذهن کروش از ایران به جا بماند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.