یگان حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی در نوروز امسال به طور کامل آماده است

۱فروردین ۱۳،

علی پیرمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یگان برای حفاظت و حراست از عرصه های ملی در تعطیلات نوروزی به طور کامل در آماده باش می باشند به طوریکه گشت های این یگان به صورت شبانه روزی در عرصه های ملی و منابع طبیعی گشت و مراقبت دارند.

وی با اشاره به تحهیز بسیار خوب یگان حفاظت منابع طبیعی استان اضافه کرد: در یک سال قبل، توان این نیرو در حوزه سخت افزاری و نیروی انسانی، تا دو برابر ارتقا داده شده است که این امر می تواند در حراست بهتر از منابع طبیعی بسیار مناسب باشد.

وی اظهار کرد: در راستای حفاظت از عرصه های ملی، تمام تدابیر لازم اندیشیده شده که باید شهروندان در این خصوص همراه و همکار اداره کل منابع طبیعی استان باشند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی تاکید کرد: شهروندان و روستاییان استان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه تخریب یا تجاوز به عرصه های ملی با شماره ۱۵۰۴ یگان حفاظت تماس بگیرند تا یگان حفاظت در سریعترین زمان ممکن در راستای مقابله با این سودجویان اهتمام کنند.

پیرمرادی اظهار امیدواری کرد: در نوروز امسال با همکاری مردم و یگان حفاظت منابع طبیعی، کمترین خسارت به این عرصه های ملی وارد شود.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.