۱۰۰میلیون گوشی Galaxy S سامسونگ فروخته شد

۲۷م دیماه ،

فاوانیوز: این مسئله بر هیچ کاربر و کارشناسی پوشیده نیست که سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ در بازار جهانی بسیار موفق بوده است و کاربران با علاقمندی فراوان محصولات مختلف آن را خریداری می‌کنند. این سری از محصولات سامسونگ قانون بازی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را تغییر دادند و سرانجام سبب شدند تا اندروید به محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی جهان تبدیل شود.
 
به گزارش فاوانیوطز به نقل از گروه ایستنا؛ اما این سری از محصولات سامسونگ هم‌اکنون رکورد تازه‌ای از خود برجا گذاشته‌اند و این طور که آمارهای تازه نشان می‌دهد، از زمان عرضه اولین Galaxy S تاکنون که حدود دو و نیم سال می‌گذرد، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن‌ها در سراسر جهان فروخته شده است.
 
گوشی هوشمند Galaxy S III بیشترین موفقیت را برای این سری از محصولات سامسونگ به ارمغان آورده است و سریع‌ترین فروش گوشی‌های هوشمند در جهان به این محصول اختصاص میابد. آمارهای موجود حاکی از آن است که تنها ظرف ۷ ماه اول از ورود این محصول به بازار بیش از ۴۰ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است و شرکت کره‌ای سامسونگ هم اکنون روزی ۱۹۰ هزار دستگاه از این محصول را روانه بازار جهانی می‌کند.
 
گوشی هوشمند Galaxy S II که یک مدل از این محصول پایین‌تر است، هم‌اکنون حدود دو سال است که وارد بازار جهانی شده و ظرف ۲۰ ماه اول ورود به بازار ۴۰ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.