۱۰ بهمن در کل ایران، رایگان در سینما فیلم ببینید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون) / ایرنا نوشت:

مدیر کمیته سینما سلام گفت که روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه، سینماهای سراسر کشور بصورت رایگان میزبان مردم خواهند بود.

حبیب ایل بیگی افزود: با تدبیر سازمان سینمایی، سینماهای سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه امسال میزبان مردم خواهند بود.

وی یادآور شد: در این روز که با عنوان سینما سلام نام گرفته، مخاطبان می توانند بصورت رایگان در سینماهای سراسر کشور به تماشای فیلم های در حال اکران بنشینند.

مدیر کمیته سینما سلام ادامه داد: تلاش ما بر این است که با توجه به آغاز ایام الله دهه فجر، هدیه ای فرهنگی به مردم داده شود.

ایل بیگی توضیح داد: هزینه سینما و تهیه کنندگان از سوی سازمان سیمنمایی پرداخت خواهد شد تا مردم در این روز به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشینند.

وی این اقدام را با توجه به آغاز سال نوی سینمای ایران، اتفاقی خوب به منظور فرهنگسازی برای حضور مخاطبان در سالن های سینمایی دانست.

مدیر کمیته سلام سینما با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در ۳۱ استان و دیجیتالی کردن سینماهای سراسر کشور، اظهار امیدواری کرد که شاهد اکران همزمان فیلم ها در سراسر کشور باشیم.

ایل بیگی با یادآوری اینکه مسوول اکران رایگان فیلم های سینمایی در استان های مختلف در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن خواهد بود ادامه داد: اکران رایگان فیلم های سینمایی با همکاری مدیران کل ارشاد در استان های مختلف، انجمن سینماداران، خانه سینما، کانون پخش کنندگان و معاونت آثار سازمان سینمایی به اجرا خواهد رسید.

وی توضیح داد: هنرمندان در روز سینما سلام به استان های مختلف رفته و با مردم به تماشای آثار سینمایی خواهند نشست.

ایل بیگی گفت: علاوه بر ۱۰ بهمن ماه، در روز ۲۱ شهریور ماه به عنوان روز سینما نیز مردم می توانند بصورت رایگان به سینما بروند.

منبع: ایرنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.