۱۰ جوانی که در برزیل می‌درخشند

brasil

brasil

جذابیت‌ رقابت‌های جام جهانی فوتبال مشتمل بر اتفاقات و موضوعات مختلفی است. جوانانی که در این رقابت‌ها به همراه تیم‌های ملی کشورشان شرکت می‌کنند یکی از ابزارهای جذاب‌شدن بیشتر جام جهانی محسوب می‌شوند.

در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل باشگاه‌های آرسنال، چلسی، لیورپول و رئال مادرید به احتمال فراوان درخشان‌ترین نماینده‌های جوان را خواهند داشت.

یکی از این بازیکنان می‌تواند تیبوت کورتویا دروازه‌بان تیم ملی بلژیک باشد. او ۲۱ سال دارد، اما یکی از برترین دروازه‌بانان دنیاست. وی پیش از این درخشش خود را نشان داده، اما جام جهانی جای دیگری است. سرگ آئوریر مدافع تیم ملی ساحل‌عاج دیگر بازیکن مستعد و درخشان جام جهانی برزیل خواهد بود. او در تولوز بازی می‌کند و من یک بار بازی او را از نزدیک دیده‌ام. با این که ۲۱ سال بیشتر ندارد، اما شگفت‌آور است. ویلیام کاروالیو از تیم ملی پرتغال هم می‌تواند ستاره جوان جام جهانی باشد. قدرت کار کردن او با توپ شگفت‌انگیز است، البته کاروالیو خیلی خوب و بی‌نقص هم پاس می‌دهد همان‌طور که رافائل واران در تیم ملی فرانسه همین‌طور است. واران به اندازه کافی در رئال مادرید درخشیده است و به احتمال زیاد اگر در جام جهانی به میدان برود می‌تواند همان چهره تاثیرگذار مادرید باشد. فرانسوی‌ها در جام جهانی برزیل می‌توانند یک ستاره جوان دیگر هم داشته باشند، ستاره‌ای به نام پل پوگبا. تحرک او در خط میانی برای فرانسه بسیار حیاتی است. الکس اوکسالد چمبرلین (او مصدوم شده و به احتمال فراوان جام جهانی را از دست می‌دهد) می‌تواند جوان اول تیم ملی انگلیس در برزیل لقب بگیرد یا ماریو گوتزه مهاجم تیم ملی آلمان که نه تنها می‌تواند ستاره برتر جوان که برترین بازیکن جام جهانی هم لقب بگیرد. او در بایرن مونیخ یک ستاره تمام عیار است و می‌تواند همین نقش را در تیم ملی آلمان هم ایفا کند. رحیم استرلینگ (انگلیس)، جو کمبل (کاستاریکا) و روملو لوکالو (بلژیک) دیگر جوانان برتر جام جهانی خواهند بود. البته به این شرط که بتوانند در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان در جام جهانی به میدان بروند.

The post ۱۰ جوانی که در برزیل می‌درخشند appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.