۱۰ لایو والپیپر رایگان برای اندروید

لایو والپیپر یا به فارسی پس زمینه زنده یکی از امکاناتی است که موجب میشود کاربران آیفون به سیستم عامل اندروید حسودی کنند. البته یافتن گزینه ای که مناسب با سلیقه شما باشد کار بسیار آسانی نیز نیست زیرا وقتی به مارکت اندروید (Google Play) مراجعه کنید لیست بلند بالایی را از این لایو واپیپر ها مشاهده خواهید کرد. بسیاری از آنها نیز دارای قیمتی برای دانلود میباشند و بعضی از کاربران حاضر نیستند برای چنین چیز های تزیینی پولی بپردازند. برای همین تصمیم گرفتیم مطلبی را برای آسان تر شدن کار شما منتشر کنیم که ۱۰ لایو والپیپر رایگان زیبا را برای اندروید معرفی خواهیم کرد.

قبل از معرفی این گزینه ها باید مسئله ای را مطرح کنیم. بسیاری از کاربران از این نگران هستند که لایو والپیپر ها باطری بسیار بیشتری مصرف میکنند ، اما آیا این امر حقیقت دارد؟ بله ، پس زمینه های زنده باطری بیشتری مصرف میکنند اما این تفاوت نسبت به پس زمینه های معمولی بسیار ناچیز است. هم چنین در گوشی های هوشمند و تبلت های جدید این مسئله کمتر قابل مشاهده میباشد. به طور معمول استفاده از یک لایو والپیپر فقط ۲ درصد مصرف باطری شما را افزایش خواهد داد. پس لازم نیست نگران مطرف باطری خود باشید.

۱- Koi free live wallpaper

این گزینه یکی از بهترین آکواریوم های مجازی برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما میباشد. حرکت ماهی ها بسیار طبیعی است ، جلوه های آب نیز کیفیت زیادی را داراست و با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه میتوانید به آنها غذا نیز بدهید. البته توجه کنید که اجرای این پس زمینه بر روی دستگاه های قدیمی کمی دردسر ساز است. تصاویر بیشتری نیز برای این لایو والپیپر وجود دارد که نیازمند پرداخت هزینه میباشد.

۲- Ice Galaxy

از میان چهار پس زمینه متعلق به Maxelus Galaxy Tetralogy یکی از محبوب ترین ها Ice Galaxy میباشد. با حرکات شما عناصر موجود در صفحه نیز حرکت میکنند و ترکیب رنگ ها نیز بسیار جذاب به نظر میرسد. سه پس زمینه زنده نیز از این سازنده در مارکت اندروید موجود میباشد و البته بسته ۱۱ تایی نیز در اختیار است که نیاز به پرداخت هزینه دارد.

۳- Galactic Core

اگر از علاقه مندان به فضای هستنید این گزینه نیز یکی دیگر از پس زمینه های زنده مربوط به فضا میباشد. نام این لایو والپیپر Galactic Core است و باز هم احتمال دارد که بر روی دستگاه های قدیمی کمی با مشکل رو به رو شود. اگر دستگاه شما قدرت لازم برای اجرای این پس زمینه را دارد محیطی زیبایی را شاهد خواهید بود.

۴- Earth HD free edition

همان طور که از اسمش پیداست این پس زمینه زنده درباره کره زمین از بیرون یا فضا میباشد. نکته جالب درباره Earth HD این است که طرفی از زمین با نور خورشید روشن شده در حالی که طرف دیگر از نور چراغ ها استفاده میکند. البته گزینه های دیگری نیز در این پس زمینه وجود دارد که میتوانید خودتان امتحان کنید.

۵- Holo Grid LWP

پس زمینه ای بسیار جذاب که در دو رنگ آبی و صورتی موجود است. البته در صورت خریداری نسخه کامل رنگ های بیشتری نیز در اختیار قرار میگیرند.

۶- Digital Flux Free LWP

به کمک Digital Flux و کاشی های موجود در آن میتوانید به صفحه نمایش خود جلوه ای دیگر ببخشید. در این پس زمینه سایه ها و افکت هایی نوری بسیار زیبایی را مشاهده میکنیم که بعضی از امکانات دیگر نیز بر روی آن قرار گرفته است. البته برای استفاده از تمامی این امکانات نیازمند مصرف باطری بیشتری میباشید. گزینه خریداری شده آن نیز دارای امکانات و شخصی سازی زیادتری است.

۷- Rays of light

نظر شما درباره پس زمینه ای با رنگ های بسیار شاداب و زیبا چیست؟ این دقیقا چیزی است که شما در پس زمینه Rays of light مشاهده خواهید کرد. تنوع متونی بسیاری نیز برای شخصی سازی این پس زمینه زنده موجود میباشد.

۸- Season Zen Free

Season Zen یکی از پس زمینه ای زنده با گرافیک بالا میباشد و ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما نگاهی به این گزینه بیاندازید. البته مواظب باشید که زیاد جذب جلوه های گرافیکی و شکوفه های گیلاس نشوید.

۹- Mood ICS

سادگی و آرامش را برای دستگاه خود از طریق  Mood ICS به ارمغان بیاورید که توجه زیادی را نیز به خود جلب نمیکند. نسخه رایگان این پس زمینه زنده با دو رنگ آبی و صورتی عرضه شده است.

۱۰- Alien Shapes Free

در آخر ما پس زمینه ای بسیار جذاب به همراه ترکیب رنگ فوق العاده ای را به شما پیشنهاد میکنیم و با سه نوع افکت تصویری منتشر شده است. اگر از نسخه رایگان این لایو والپیپر خسته شده اید نگاهی به نسخه سفارشی نیز بیاندازید.

منبع

مطالب مرتبط

  • ۴ نرم افزار عالی زمان بندی و تهیه گزارش زمانی برای اندروید
  • ۱۰ سایت برتر برای دانلود برنامه رایگان اندروید
  • بهترین برنامه ها برای تماس و ارسال پیامک رایگان
  • آپدیت جدید برای اندروید ۴٫۱
  • برنامه مخصوص رانندگان برای Galaxy S III

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.