۱۰ میلیون آی پد مینی برای کریسمس ۲۰۲۴

وال استریت به نقل از شرکای سخت افزاری اپل اعلام کرد در فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۲ این شرکت، سفارش قطعات مربوط به آی پی مینی را به تعداد ۱۰ میلیون واحد داده است. بر این اساس باید ۱۰ میلیون آی پی مینی ساخته و راهی بازار شود.

اپل قصد دارد آی پی مینی را در بازاری متفاوت از بازار موجود با استراتژی متفاوت عرضه کند. اپل بعد از عرضه کیندل فایر اچ دی توسط آمازون و گوگل نکسوس هفت ، احساس کرد در حال عقب افتادن از بازار مینی تبلت هاست و به همین خاطر به استراتژی خود سرعت بخشید.

رقم ۱۰ میلیون سفارش دو برابر رقم تولید کیندل فایر اچ دی توسط آمازون است. کارشناسان می گویند ممکن است دستور سفارش برای ۱۰ میلیون آی پی مینی و زمان تعیین شده، چندان واقعی به نظر نرسد و لزوما هم به معنای تولید صد در صد ۱۰ میلیون واحد نخواهد بود. بر اساس گفته کارشناسان ۹ روز دیگر آی پی مینی باید عرضه فنی شود(۱۷ اکتبر) و دوم نوامبر عرضه تجاری آن برای سرویس های مخابراتی صورت گیرد. بر اساس اخبار منتشره، صفحه نمایشگر آی پی مینی ۷٫۸ اینچی با طراحی نازک تر از ابزارهای موجود اپل خواهد بود. همچنین این منابع از قیمت ۲۵۰ پوندی آی پی مینی سخن گفته اند. اگر این رقم صحت داشته باشد، قطعا از کیندل فایر اچ دی متعلق به آمازون و گوگل نکسوس هفت گران تر خواهد بود.

 

 

منبع: تراستت ریویوز

۵۶۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.