۱۰ میلیون دلار برای بازی جنیفر لارنس در قسمت جدید «بازی‌های گرسنگی»

جنیفر لارنس که قسمت اول فیلم بازی‌های گرسنگی یا همان The Hunger Games با بازی او حدود ۶۸۳ میلیون دلار فروش جهانی داشت، با افزایش دستمزد چشمگیری در قسمت دوم روبرو خواهد شد.

این بازیگر مطرح و بااستعداد هالیوودی در مراحل آخر مذاکره برای قرارداد بازی در قسمت دوم این فیلم است که Catching Fire نام دارد. این مبلغ ترکیبی از حقوق، سهم در فروش فیلم، پاداش و … است. براساس فروش فیلم و سهمی که برای جنیفر لارنس در آن در نظر گرفته شده، چنانچه این فیلم هم مانند قسمت اول فروش خوبی داشته باشد، او می‌تواند به درآمد بالاتری هم برسد.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر لارنس برای فیلم اول تنها ۵۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت که البته پاداش‌های ناشی از فروش فیلم نیز به آن اضافه شد. قرارداد اصلی او با کمپانی لاینزگیت حضور در چهار فیلم از این مجموعه است. با موفقیت جهانی فیلم اول، طرفین در قرارداد اولیه تجدیدنظر کردند. این تجدیدنظرها در فیلم‌هایی که به موفقیت بالایی می‌رسند معمول است. مثلا ستارگان مجموعه فیلم‌های گرگ و میش یا همان Twilight هم چنین تجدیدنظری برای قسمت‌های بعدی فیلم داشتند.

دیگر بازیگران فیلم یعنی جاش هاچرسون و لیام همسورث نیز با افزایش دستمزد روبرو خواهند شد. البته دستمزد آن‌ها به نسبت جنیفر لارنس افزایش کمتری خواهد داشت. به هر حال بازی جنیفر لارنس یکی از عوامل اصلی موفقیت فیلم بازی‌های گرسنگی بود.

قرار است تولید فیلم جدید از سپتامبر آغاز شود. این فیلم در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ قرار است اکران شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.