۱۰ نفر از این تیم اضافی هستند!/ اوضاع خراب است اما ترسناک نیست

مصطفی دنیزلی پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: دو پرسپولیس داریم؛ یکی شب و یکی روز که بازی‌های لیگ جزو پرسپولیس شب است. تا جایی که به بازی هم مربوط می‌شود دو قسمت دارد. تا لحظه‌ای که به دنبال گل زدن هستیم، به روز مربوط می‌شود و زمانی که گل می‌خوریم به بازی شب برمی‌گردد.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: قسمت بزرگی از بازیکنان می‌خواهند بگویند که مربی عزیز سال آینده با ما ادامه نده. اگر ۲۵ نفر از بازیکنان را در نظر بگیریم ۱۰ نفر اضافه هستند. در این حالت صحبت زیادی باقی نمی‌ماند.

دنیزلی ادامه داد: می‌توانستیم گل بزنیم اما نمی‌دانم چه طور گل‌های ساده را نمی‌توانیم به ثمر برسانیم و چه طور به سادگی گل می‌خوریم. فقط تا جایی که به من مربوط می‌شود می‌دانم که شرایط خوبی نیست.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: جو بسیار خوبی در تبریز حاکم بود. بعد از اینکه پنالتی را از دست دادیم باز هم موقعیت داشتیم. دقیقا لحظه‌ای که فکر نمی‌کردم و به عقلم خطور نمی‌کرد گل خوردیم. در جریان بازی به فکر هیچ کس نمی‌رسید که چنین اشتباهاتی صورت بگیرد. ما هم موقعیت خلق کردیم اما تراکتورسازی بهتر استفاده کرد.

دنیزلی اظهار داشت: در چنین مسابقه‌ای که فرصت‌ها را از دست می‌دهیم به غیر از اینکه ذهن ما را مغشوش و خواب را از ما سلب کند صحبت دیگری باقی نمی‌ماند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا از بازیکنان جوان‌تر استفاده نمی‌کند، گفت: در حال حاضر در تیم بازیکن جوانی که می‌خواهم ندارم. خیلی دوست دارم موقعیت را به جوانان بدهم اما دستمان خالی است.

وی خاطرنشان کرد: باید این طور نگاه کرد که آسیا به مراتب بهتر از لیگ هستیم و اگر آن مسابقات را با لیگ ایران مقایسه کنیم می‌بینیم که به محض فشار به دروازه گل می‌خوریم.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند با این شرایط وضعیت پرسپولیس بحرانی شود، گفت: این سؤال حیاتی است و بهتر است به آن جوابی ندهم اما فکر نمی‌کنم این قدر هم کار بالا بگیرد. اوضاع خراب است اما آنقدر هم نیاز به نگرانی نیست.
 

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.